今朝5點幾起身..~~整完野打比翹!!
唔駛講...一樣~~~~~~~~~~~
之後冇食到,等埋佢同傑仔一齊行返學.
返到學校呆坐一陣,考科學,我諗都有40分既,唔合格-.-"
大龜真係好那搞笑..電話響2次都唔教震機
到胡sir入黎電話再響比佢收埋,ha~
放學早上9點30分-.-..超早~~
去左搵miss方考音樂,好惡佢對人@@
唱國歌~~唱完之後閃人..
同枒ling,譚靜雯,波兒去飲茶@v@..第一次同fd飲茶!!
飲到11點幾..因平d既關係閃人,不過真係好平..
一個人40蚊倒有找,食左10幾樣野~~
食完之後同佢地去左市中心..行陣~
去左x險樂園玩..超激有部機~不過成日壞機!!
呃左d工作人員2次錢..
玩完之後譚靜雯走左..
我地3個就去左圖書館坐~~~~~
1點30分倒閃人..返屋企!!!
返到屋企2點幾,玩電腦........
枒翹而家先覆機,咩料-.-"
同佢傾左陣之後我就訓著左lu..
訓到9點起左身,玩電腦到到12點再訓~
聽日考企業,完全唔識..
|