唔記得今朝幾點起身..
全日東京迪迪尼!!!!好正..
見到出面有個火山,出好大煙~~
腳都震埋-.-..好彩冇事!!
日日都驚地震-.-"
其實入面係好多人..但玩左好多樣野~~
7個gm..睇2個show~~
最後個gm就係過山車!!!時間長得很,嚇死~~
因為個過山車,完左即刻失聲,要買野飲..ha
之後就係睇煙花,頂!!超小~~
睇完之後返酒店,好累...kiki入到房已經訓著左
之後我同polly,豪仔去左居酒屋飲酒同埋食野..
都係mama地好食,但已經好過團果d架喇-.-"
食完返去訓覺..聽日返香港!!
|