今朝7點起身..整完野落去食早餐~~ 食完之後上車..係去睇皇帝以前住既地方~ 不過好似話太多人,之後轉左去行街... 冇咩野行,都集合既時候我地仲失蹤!! 等左好耐先搵返個導遊,之後就去食野.. 食完野上車,去機埸...come back~~ 差唔多落機又遇到氣流,好大離心力~~ 差唔多到香港跑道..唔知係咪d氣壓,搞到隻耳好痛好痛~~ 叔車我返家,返到家都仲係好痛隻耳.. 拾野拾左好耐,之後搞掂唒d野訓!!