今朝唔記得係咪7點幾身~~
之後落去食早餐,好難食-.-""
食完之後9點倒上車..去唔知邊到睇水族館~~食埋lunch,自助又係冇野食-.-""
好靚..我想見既動物都有,北極熊,企鵝,中華白海豚..等等~~
之後去新宿好似!!
總知就冇野行,仲比3個鍾-.-..
捱左2個鍾冇收獲,最後一個鍾係starbucks hea~~
之後冇車坐住,跟住團長行幾條街-.-..去食晚飯!!慘..冇咩野食-.-"
之後食完就返酒店,冇倒數了..第一次倒數係日本..不過係咩都冇做!!
坐左係到..同埋行左條街去食m記wif polly,kiki..食完之後返酒店lu..~訓!!
|