今朝好似7點幾起身..整野~~"
落下面食自助早餐~~又係冇咩野食..
要拾埋行李了,今晚要轉酒店!!
食完野之後上車,去坐子彈火車..好快@@
10幾分鍾到左京都~~之後行一陣..
就坐2個鍾頭車,去食野..訓死左~~
中途停左一陣去洗手間,再坐~~~
食晚餐..鏝魚飯~~ok啦!!
出左去出面,雖然個天黑唒,但好大個草原係到都好正.."
好舒服...........................
之後坐返40分鍾車倒返酒店...好快就到了!!聽導遊講野時間好快過,..
返到酒店攞要用既衫出黎就算,因為聽日就走,廢事有排拾...
酒店好靚..~~好似屯門蝴蝶灣屋村咁樣,圍繞住中間..
之後入返房搞掂唒野...玩陣電腦訓!!
|