今朝成7點先返到屋企~~
因為係枒思到玩玩下,冇啦啦又轉地方..
凌晨4點幾轉地方去左何福堂~~
點知落到去都冇酒飲-.-"冇玩到..
個個都只係肚餓~跟住王汶去買左d點心過黎一齊食!!
正!!"...走lu~~
mum同肥b走~~枒思同佢媽走,我就同王汶,妹,聲call的士~~
先去聲,再妹,到我,最後王汶..真辛苦你喇王汶xd"
返到屋企7點到整野,30幾分鍾到啦我諗用左時間~~
之後訓覺...
訓到今朝11點幾發夢嚇醒左..唉~~之後再訓訓到2點幾起身..
冇野做,3點幾溫書@@"今年既第一次溫書開始...
溫左一陣,9個字都冇,咁就溫完...=.="係咁上下啦我"
之後換衫落天秀~~~~~~
落到去一陣,梓恩又黎左~~同佢夾打2打2...win左好多埸@@"
開波開到好多球得分,不過未到我真既水準=.="
之後6點幾終於輸左了,梓恩返屋企!!
我就同第二個夾~~
之後去左買野食,肥wun佢地到左!!
我食完野就返返去,thz fing k又有叫我入去打^^"
今日殺波mama地,但好過之前好多,正因為咁隻手又痛返好多!!
今日試過最高追成10分,10球我都冇開失過..ha~
之後真係累了,我體力太屎..開始開唔倒波,就開始成日輸xd"
10點倒我走~~返屋企...今日真係打得好high~
返到屋企整野,玩陣電腦..訓!!!
聽日考試了...~煩..又要著校服
|