今朝5點幾起身..整完野打比翹-.-"
唉..預左架喇~~算啦.
拾完野之後出門~~~~~
唉~~以前不到2分鍾一定出現,而家.....
我都唔知可以講咩了!!!!
食完之後返學..好趕~
落雨唔駛集隊,上課室..又係齊哂人-.-"
入到去坐底勁累~~好想訓!!
第一堂maths,無聊.....雖然想考好個試,但maths真係冇能力!!
第二堂art,晝無聊野,好快畫完冇野做..小息~~
落左去食野wif紫.微b..之後上返去~~
唔記得咩堂..睇書!!
中文,口試...合格xd"唔知係咪第一名
lunch食野wif紫,annie,微b..別傷心annie~~
的確好難接受...唉!!
之後上返去..又係呆坐d班~~唔知小息定lunch比人圍,撞到隻腳..超痛!!
返返課室..英文堂,抄好多考試野~~一定要合格!!最好的一科..
通識,派之前統測份野....
肥鴨真係超好笑..!!
放學,猜左陣波,之後上去第二個課室"保"課...英文~~
個外籍老師次線..成日做show-.-"~~
全堂都聽得明,唔錯...學到好多英文喇又~~
放左之後猜陣波,閃人...返屋企!!
返到屋企整完野,玩陣電腦..又係好早訓!!
|