琴晚我0地一傢人齣咗去食飯~ 去咗龍口果邊! 好開心啊~ 我0地點咗好多餸/
好正啊!食完飯就開住部車兜來兜去!呵呵~~ 番到屋K我同弟弟先番屋K~爸爸\
媽媽就去咗姨媽度玩! 好開心啊~!
今朝同我弟弟去咗打羽毛毬~打咗兩個鍾!今日係我暑期最早起身嘅一日!~8:00
就俾人吵醒! 剛剛番到來衝完涼就上自己個blog拉! 好充實啊都!
I LOVE MY FAMILY !