琴晚我屋K停電啊~ 我同文鋒仲Q緊咖嘛! 忽然間閃咗下就停電嚕~ 好耐未試
過停電吶~ 所以覺得好好玩! 到咗晚上我爸爸媽媽都番來, 因為真係好熱啊.
我0地就齣咗去行街! 好耐都未試過一傢人行街喇~ D感覺幾好啊! 好開心啊!~!
今日我同弟弟番咗鄉下啊~ 探我爺爺! 係果度好好玩啊# 我錶哥都係度..
所以就一齊玩咯~! 好早就要番來喇`我弟弟約咗人~! 我錶哥仲幫佢剪咗髮!
超開心啊!