今日下晝吾知幾點, 談宇同龍斌打俾我叫我齣去! 呵呵~~ 我地就去咗秀全公園隔壁果個機室. 好好玩啊...龍斌一個人夾咗3知公仔>,< 我地米一人一知囉~ (我只系大獅子/ 談宇只系黑兔仔/龍斌只系加菲貓)
之后我地入咗秀全公園~ 佢地玩咗大擺鎚** 玩到談宇想吐想吐咁^~^ 哈哈! 跟住就玩碰碰車\ 好好撞. 最恐怖就系我地入咗鬼屋啊! 好恐怖咖...D 手死咁伸齣來,如果吾系龍斌我想憑我同談宇嘅能力應該齣吾到去! 我地全程低下頭! 後想後怕!最後就海盜船! 哈哈 ' 談宇已經吾敢玩啦.. 不過俾龍斌捉咗去! 嚇死佢啦!
A HAPPY DAY !
|