|
今日朝早本來仲好地地架,,
點解要咁???!!
講番今 =日先啦,,
今日要早會,,
好憎早會!!!@^@
上到去,,
溫默書呢=]
早讀堂個陣,,
偷溫默書..
哈哈!!
中文堂X2,,
第1樣野緊係默書啦,,
我同龔萬鴻出貓
太曳啦我地兩個,,
不過我諗都有人出貓啦!!=]
小息,,
同呀懿,,思冰,,MAGGIE1齊玩,,
好搞笑=]
英文,,X2
調左位,,
好吾鐘意呢個位呀,,
I HATE!!!
英文堂後,,
心情極DOWN,,,"
小息,,
同呀懿去圖書館當值
我上書,,
呀懿幫人還書!!!=]
之後COMX2,,
係咁諗英文堂D野,,
勁心淡!!
之後玩吾知乜野,,
我只係記得""1波未平,,1波又起""-__-""
LUNCH番學,,,
FEI,,KEALA同我1齊傾計,,
好鐘意佢地!!!=]
我做左1D動作,,
令到MAGGIE佢笑到爆肚-口-""
之後上PATH,,
黎左個令令社工,,
冇野好做,,
諗野中~~~
P.T.H
遲放10分鐘,,
PK..>333<
放學同呀懿,,MAGGIE去圖書館,,
同呀懿上完書之後,,
整個D閱讀報告,,
整左好多,,
同呀懿傾左好多野,,=]
5點先放,,
之後去睇MANDY打波,,
好搞笑,,
好想JOIN籃球隊呀...
你係咪要搞到我吾開心先至開心呀,,
點解成日都要咁呀!!!
心淡囉!!!
都係算啦,,
算咩算啫,,
跟本係算吾到,,
好想去死呀!!!
憎死你呀!!!
我真的很令人討厭嗎???!!
留下你的CM,,來關心1下我吧!!!
|