|
|
|
死人胡皓霆!! |
|
今日上DRAMA堂個陣,,,
咁就要男女男女咁企喇!!
之後胡皓霆就企我隔離..
佢成日望住我笑,,
咁佢笑,,我咪跟住笑囉!!
勁低能!!!!!!!!!!!
之後MS.KITTY叫我地企上張鄧度,,
胡皓霆一路企起身一路同我講:[[你咪笑喇!!]]
其實系佢笑先,,吾系我笑啵,,所以吾關我事!!!!
佢猛咁做D動作出黎引我笑,,,
之後玩一個遊戲"BANG BANG BANG!!"
第一ROUND!
最後得番楚&菊,,
菊菊贏左!!!
第二ROUND!
我同胡皓霆贏左!!
明明我BANG先架嘛,,,,
個個人都指住我,,,
系我贏,,
但系MS.KITTY話系胡皓霆贏,,
頂!!!!分明偏心喇!!
之後玩個遊戲,,
男仔搶哂D鄧!!
白痴的!!
下一堂就系I.S
我地個組呢,,
就系度講姚文俊鍾意邊個!!
我就系咁聽聽聽,,
拎野做實驗又系我拎,,
有冇搞錯牙....??
比D風度黎,,好嗎??
之後兩堂數學堂牙,,
我地留心系度做數...
MS.CHAN叫我出去做條數,,,
差少少咋,,
張"-"變"+"就岩哂架喇!!
LUNCH冇野講,,,
西史堂,,
同龔萬鴻傾計,,
傾到落堂,,
JIU SIR講D野好悶牙!!!!HALP!!!!=]
之後兩堂中文囉,,
胡皓霆同龔萬鴻講D野真系好搞笑啵!!
不過被潘SIR系咁狂啤!!
放學冇去步操,,
因為吾想去囉!!
就系咁簡單!!
CM"吾該!!
BY*JANICE 口 +CH0R MAN 手 "
|
|
刊登時間:2007-09-18 05:07 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
還是這樣""" |
|
今日也是要早會,,
點解你成日用你細膩GE眼神啤住我???!!!
這感覺太不好受....
我會害怕的!!!!!""
今日也不算太熱""
頭1.2堂是中文堂,,
在LOCKER裡找不著我的中文書,,
只好問JAMES借,,
回到家中,,
也是找不著,,,
我的中文書在那兒呀,,呀,,呀~~T^T
小息,,
悶悶喔,!!
3,4堂是英文堂,,
在聽老師的話,,
發覺MRS LAW的話愈來愈悶,,
我的心也不知飛到那裡去了!!!
難道已飛往到你那裡麼???""=]
小息,,
也是在HEA...
5,6堂是電腦課,,
在這1小時有多的時間裡,,
我竟然在Z,,Z,,Z,,ZZ~~
LUNCH,,
回家吃,,
回學校途中,,
跟MAGGIE發現了一些有趣的玩意,,
玩到[快樂不知時日過]
忘記去詩的家
在這兒跟你說{對不起},, (45度[菊公])
之後回到學校,,
閒著沒事做,,
看見有1支筆,,
1時興起,,
在問人""要不要我給你畫粒LIN??""
每人都比我嚇了一跳,,
哈哈xD""
LUNCH完了
我也停止這個變態的行為,,!!!
到了PTH堂了
老師說下課前,,
要給我們班1個可怕的測驗..
錯了1個也要留堂
在這1堂,,
我特別留心地上課,,=]
到了測驗了,,
在完結之前,,
老師問""還有誰還沒做好??""
我和SUNNY1起舉手,,
我聽到KK的1句話""嘩!!乜你地咁岩GE??""
聽完之後,,
好無奈呢!!!
之後便要HALL聽運動會的事兒,,
為何會變成聽[青少年的罪行]呢??
還有賤人胡皓霆常在我耳邊吹氣,,
很可惡!!!!!!
放學回家...=]
CM,,在下面,,留CM吧..xD""
|
|
刊登時間:2007-09-17 07:56 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | ... | 354 | »
|