|
今日心情1樣,,
都係咁差,,,
早讀,,睇埋D低智商GE書!!
唉,,成堂發夢!!
V.AX2
V.A堂冇我想像中咁好玩,,
愈黎愈無聊
SUNNY+SHERMEN你地好野!!!"""=(
小息,,
同詩詩+菊菊抱抱,,
你地D抱抱真好舒服..=]
ENGX2
調位,,
不過冇調到我...
我真係好想調埋我走,,
係呢個位我好辛苦!!!
成日比胡皓霆整
勁黑人憎!!!!
I HATE IT!!!!!!
小息..
悶!!!冇野做=("
中史
好悶,,
趴左係度,,
想訓覺,,之後MISS 謝又叫我答問題
係書個度是但搵個答案比佢,,
咁都比我撞岩左!!!=]
MATHS
比老師叫左出去做數,,
又差少少就岩哂!!!
今日做咩野都吾如意GE..
點解????
LUNCH番屋企食
通識X2
同龔萬鴻玩,,
玩到去第2堂....
我就想訓覺!!!!-________-""
放學落HALL
JOIN左兩個學會!!!
1個係JPC,,第2個係攝影學會!!!
我諗都會好好玩的!!!!=]
之後番屋企,,,,,
心情勁DOWN
心情指數直線下降,,,,,!!!
|