cursorshelp
Janice6B29
暱稱: Chinzz_★
訪客留言
最近三個月尚無任何留言

2007 年 9 月 26 日  星期三  



HURT!!!今個中秋不快樂,,T^T

琴晚出街個陣見到[你],,
個陣真係吾知係[你]囉...
但係都吾咁對我架??!!
笑一笑就走左!!
咩意思呀??!!
真係估吾到會見到[你]囉!!!
又喊,,吾知自己做咩??!!-3-
吾講啦,,
講番琴日做左D乜先!!
琴日成家人出去城門河坐,,
由7點幾坐到11點幾,,
想點呀,,
想悶死人咩..
又吾比我同D FD出街,,
又吾去玩,,
勁悶喎!!!
成晚係度聽歌,,
呢個係唯一解悶GE方法..-__________-""
係沙田公園見到勁多人,,
有KK..SIMON..牛哥..高政言,,平平,,PIG欣,,黎懿WING,,王柏LAM,,SAM,,龔萬鴻,,LOMEN,,姚MAN俊!!
仲有好多人..
之後EE又黎埋,,
好玩左好多..
因為佢有個仔黎同我地解悶...
1齊玩,,先至冇咁悶咋!!!
冇幾耐,,
呀爸要我去7仔買野飲...
走個陣,,
見到李予福,,CHAN明......
仲有幾個,,睇吾清楚!!
佢地後面,,跟住左幾個F.1 GE姣婆!!!
柒!!!!!
之後MAGGIE女都黎埋玩!!
好熱鬧ah""!!=]
11點幾先走,,
好攰呀!!!xD

江若琳 - 傷情路

好想再共你橫濱散步
好應該有著你無須帶地圖
稱心路線已經找到

可惜我任性常走錯路  多番不聽預告
沒人陪伴我於旅途  才明白你那天的好

* 常抱恨我  不懂分寸
   無理太多  因此疏遠
   今天方珍惜你點點好處
   可惜雙腿行錯圈
   
   難再共你  星光繾綣
   懷裡抱緊  只有在前傳
   情失守怎算  不想迴避疏遠
(情失守怎算這  戀人路有分叉線)

不應太任意隨便氣傲
不應該有著你仍一塌糊塗
我竟令你太多苦惱

終於再沒有陽光雨露  天荒不再地老
突然離別棄於半途
  才明白我錯手推倒
Repeat *

盼深愛可回頭修補  怕會見十秒亦難做
心有定數  流落到不起眼荒島

常悔恨我  不懂分寸
無故發嬲  不懂收斂
今天方珍惜你雙手溫暖
可惜得單程發展

由暖漸冷  不得不算
時間說出  戀愛沒迴轉
誰不懂心軟  於傷情路兜轉

 

 刊登時間:2007-09-26 11:15 AM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 9 月 25 日  星期二  



勁無奈哇!!!!!!

今日真係好開心哇!!
吾駛早會,,
做數得兩條錯,,
中文堂玩誠實與大膽,,
勁無奈
次次指中我..
都吾知有冇做馬GE??!!
次次指中我個陣,,
都叫我同男仔講"我愛你"同埋"你想吾想同我搞野"
第1次就係同SUNNY講[我愛你]...
跟住佢就答番"呢句應該係我講先岩!!""
之後又指中我
又叫我同佢講[你想吾想同我搞野]
我就係佢耳邊度講,,
之後佢竟然話"冇乜野啫,,我好開OPEN架,,COME ON!BABI""
笑到我肚痛呀!""
之後又叫我同KK講,你想吾想同我搞野..
我梗係吾講啦!!
之後講左,,不過勁細聲囉...
龔萬鴻問KK聽吾聽到
佢竟然話聽吾到,,
佢應該話聽到架MA!!-______-"
拖下拖下就落堂,,
吾駛講嚕..
哈哈!!!
今日只係講中文堂!!=]
因此最開心係呢1堂!!xD"

祝中秋節快樂!!!=]

 

 刊登時間:2007-09-25 04:45 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]