|
琴晚出街個陣見到[你],,
個陣真係吾知係[你]囉...
但係都吾咁對我架??!!
笑一笑就走左!!
咩意思呀??!!
真係估吾到會見到[你]囉!!!
又喊,,吾知自己做咩??!!-3-
吾講啦,,
講番琴日做左D乜先!!
琴日成家人出去城門河坐,,
由7點幾坐到11點幾,,
想點呀,,
想悶死人咩..
又吾比我同D FD出街,,
又吾去玩,,
勁悶喎!!!
成晚係度聽歌,,
呢個係唯一解悶GE方法..-__________-""
係沙田公園見到勁多人,,
有KK..SIMON..牛哥..高政言,,平平,,PIG欣,,黎懿WING,,王柏LAM,,SAM,,龔萬鴻,,LOMEN,,姚MAN俊!!
仲有好多人..
之後EE又黎埋,,
好玩左好多..
因為佢有個仔黎同我地解悶...
1齊玩,,先至冇咁悶咋!!!
冇幾耐,,
呀爸要我去7仔買野飲...
走個陣,,
見到李予福,,CHAN明......
仲有幾個,,睇吾清楚!!
佢地後面,,跟住左幾個F.1 GE姣婆!!!
柒!!!!!
之後MAGGIE女都黎埋玩!!
好熱鬧ah""!!=]
11點幾先走,,
好攰呀!!!xD
江若琳 - 傷情路
好想再共你橫濱散步
好應該有著你無須帶地圖
稱心路線已經找到
可惜我任性常走錯路 多番不聽預告
沒人陪伴我於旅途 才明白你那天的好
* 常抱恨我 不懂分寸
無理太多 因此疏遠
今天方珍惜你點點好處
可惜雙腿行錯圈
難再共你 星光繾綣
懷裡抱緊 只有在前傳
情失守怎算 不想迴避疏遠
(情失守怎算這 戀人路有分叉線)
不應太任意隨便氣傲
不應該有著你仍一塌糊塗
我竟令你太多苦惱
終於再沒有陽光雨露 天荒不再地老
突然離別棄於半途 才明白我錯手推倒
Repeat *
盼深愛可回頭修補 怕會見十秒亦難做
心有定數 流落到不起眼荒島
常悔恨我 不懂分寸
無故發嬲 不懂收斂
今天方珍惜你雙手溫暖
可惜得單程發展
由暖漸冷 不得不算
時間說出 戀愛沒迴轉
誰不懂心軟 於傷情路兜轉
|