cursorshelp
Janice6B29
暱稱: Chinzz_★
訪客留言
最近三個月尚無任何留言

2007 年 9 月 24 日  星期一  



開心"""xD^^

今日成日都係度落雨雨哇!!
仲以為今日吾駛番學TIM..-____-""
不過朝早冇落到雨,,
我同MAGGIE就有咁快得咁快走番到去學校
驚佢1陣又落大雨!!!
吾駛早會!!
開心!!+v+"
早讀,,
勤社D人去哂社團大會
成間班房都靜左好多!!
好吾慣...-3-"
第1.2堂,,
中文..
講[桃花園記]..
潘SIR話個漁人入1個洞口
龔萬鴻就同我講"咩洞先"-3-
之後就係度講埋D核凸野,,
勁好笑..-3-
小息,,
又同詩詩抱抱!!
好正,,
好舒服,,=]
3,4堂
係英文堂,,
胡皓霆係咁拎枝筆黎整我!!
咩事呀..冇野呀MA??
玩下玩下又1堂..-3-""
小息,,
詩詩同菊菊互玩波波,,
冇啦啦又整到我,,,-3-
COMX2
悶到想嘔呀!!
最尾得番兩分鐘比我地上網
食屎大!!!
LUNCH
落大雨,,
冇拎啫""
好彩有著冷3啫
如果吾係GE話,,
乜都比人睇哂啦...-3-"
1點7番到學校,,
之後阮宇倩個D番左黎..
阮宇倩,,詩詩,,FEI麗姐,,佢地係咁抆住SUNNY件3
好搞笑,,
感覺好似番番去1C以前咁開心!!
好快咁LUNCH TIME就過左~
之後就係班主任堂,,
塡問卷,,
好快咁塡哂!!=]
PTH
聽下聆聽,,讀下課文咁囉!!
遲左幾分鐘落堂!!
MISS要我地讀哂先放得,,
而且要佢話落堂先可以汁野...
MISS都未話汁野D人就係度汁野,,
搞到我地係咁讀!!!-0-"
放學上MAGGIE屋企拎左兩本YES同埋3張YES!CARD!!
多謝哂喎!!!=]
CM,,PLZ

 

 刊登時間:2007-09-24 04:41 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 9 月 23 日  星期日  



1號風球!!!""

今日朝早我好主動咁叫呀媽同我去教會!!!!
落雨ah"""
之後番完教會,,
伯娘叫我地去佢個邊飲茶!!!
我同呀媽都吾想去,,
佢又要逼人去!!
黑人憎"""
去到個邊,,
又多左兩個我地吾識GE人1齊飲!
無奈!!""
飲到2點幾,,
再係個邊行1陣
就搭車番屋企
落大雨!!
天文台掛1號風球,,
番到屋企睇新聞,,
佢話可能會掛3號風球,,
好開心ah"""!!
如果聽日掛埋8號風球就好啦!!!=]
CM!!!

 

 刊登時間:2007-09-23 07:28 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]