足足訓左12個幾鐘 全身依然爆痛=-=
下個星期1要開始番學?-0- 我SD左個EMAIL俾學校 話唔讀XDDD 原因:我識丫嘛XD
今日又收到學校封信 要去上PTH堂... Orz.....
今日頭痛-0- 唔打野住/333\