個個都搵我SUP佢做版主-0- 唔好以為係我個[FD] 就要我SUP你啦-0- 我SUP人係要睇能力的 我覺得有能力 我1定會SUP 我覺得做唔到 你係我邊個我都唔會SUP 明未?
今日又買左個籠 裝住林善鼠XD
仲買左RO X RO 被昆了的感覺-0-
想買JOEY隻CD 搵唔到=-=
屋企隻兔仔 突然下半身癱瘓左-0- 點算!!!? 原來隻兔好似都養左7年= = 壽命將盡-0-? OMG=000=
我在等你=]