唔好落搭唔好落搭唔好落搭XDDD 知道未XD?>3<
今日番學校整個牌 成個牌有70%都係我整-0- 無言...
整左好耐 之後組媽去百佳買野 (買聽日GE野喎-0-)
番到屋企 沖涼 食野 攰死左
聽日6:30要起身啦 今晚要早D訓先得
你今日落左搭未牙?XD