今日唔記得左做過D乜-0-
去買送啦 入街市 有個阿叔問個報販 有冇阿嬌果本雜誌-0-... 個報販話1早賣晒... 仲話好好賣添=0= 我無奈晒... (JUST經過...SO冇聽落去=V=)
對唔住牙芊芊-3-
唔該你地-0- 世上唔淨止我1個JAZAF GA-0- 唔好咁白痴啦... 都咁大個人=-=
無奈完=] 請唔好再幼稚了= =