陳易希會考12分 科大預備班惡補語文(明報)
【明報專訊】應屆會考生、已獲科技大學取錄的「學生發明家」陳易希,會考成績未如理想,僅得12分,但未有透露中、英文是否及格,科大新學年需替「星仔」惡補語文。

12分....
唔係牙化...= =+
阿媽前排仲叫我學佢添XDD
要讀好書
始終要學好中英文...
如果好似我咁就大濟了-V-
身體唔太好
但頭痛消失了
「全靠」你地=]
同阿殷1樣
最X LMN的
(X,L,M,N ARE UNKNOWN~XD)
邊個人仲夠膽DEL?
而家冇得你DEL啦
WAKAKA~
FEAR BEFORE TRYING
THINKING WITHOUT ACTION
IT LEADS FAILURE...
START IS NOT YET TO START
WHEN IS THE END?
TO CLEAR YOUR EYES
TO CLEAR YOUR MIND
SO HORRIBLE~.~
1個人做了錯事
1群人突然冒了出來
錯事變得不錯了
下-0-
我咪0係度囉^^"
|