規則::
A*]=比人點左名既人要寫出5個你理想伴侶既條件!!
B*]=比人點左名既人要寫出10個你憎一個人既理由!!
C*]=點8個人做E份問卷並去佢個XANGA留言!![恭喜你被點名!!*]
D*]=如果比人點左名既人已經做過E個問卷,,但又再比人點,,可以吾駛再做!!
A///
1]] 斯文...1定要-3-
2]] 唔爆粗= =+...我好憎
3]] 要鍾意動物
4]] 知1樣野,叫[體諒]
5]] 相信[NOTHINGS ARE PERFECT]呢個道理
b///
1]]] 懶型
2]]] 串咀(仲要係冇料= =+)
3]]] 10句野有11句都0係度搞GAG(仲要非常爛)
4]]] 唔認真,冇厘正經
5]]] 講粗口,ESPEICALLY女仔-333-
6]]] 懶有TASTE
7]]] 懶與眾不同咁
8]]] 周身名牌
9]]] 心口得個$$字
10]]] 懶靚=V=
--------------------------------------------------------------------------------------
今日好好訓-0-...晏晝食完野之後竟然仲訓得著...仲訓到好晏添>V<...
頭先用用下較剪...剪到手指公-0-...爆晒缸了XD...(呢世仔第1次剪到自己=0=)...沖完涼之後...血都冇流LU~XDD
QQ包XD~好好食呢>333<...之後食唔落飯-0-...俾左D叮叮食XD
--------------------------------------------------------------------------------------
我好似放下了,但你仲未得啵...雖然我倆放下GE...唔係同1樣GE野...
--------------------------------------------------------------------------------------
第1次可以對1個識左3,4日GE人產生討厭+煩GE感覺...佢真係犀利-0-
|