今日...好熱=V=...全日有1半都訓左0係床上...原因...有人黎左我度XD...電腦都冇得玩...趴在床上吧-0-...
TWINS SAMBA扇扇,我鍾意,多謝你=]
而家同白豬傾電話XD...好耐冇同你傾了=]...原來係搵我教MATHS=V=~XDDD
飲歌~哈哈~正吧XDDD
--------------------------------------------------------------------------------------
我個PO仲有人推=V=
要多謝大囡、細囡、阿WING...仲有好多人XD...仲有1個,係你,小琳XD...你真係日日推啵=V=...好多謝你>333<
--------------------------------------------------------------------------------------
有人搵你要你幫手,我會義不容辭咁去幫(如果我有能力的話),有時諗起...成日都有D俾人搵笨GE感覺,但我依然願意去幫,原因唔係因為我笨,係因為我有[價值],人地個個都唔搵,就係搵你,可見到只有[你]先可以幫到[佢],當然~我唔排除有人懶,想搵人笨,但我唔介意,好簡單,[能力愈大,責任愈大],就好似每個人1樣,1個人愈長大,WORK LOAD自然愈多,千祈唔好介意自己做得比人多,因為你做得多的原因只有1個,就係你比其他人更有[能力]...
|