Jem's Secrets ^^
*_<
Jem_XD
暱稱: Yan Yan *_<
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-03-04
2010-03-03
2010-03-03
2010-03-01
Facebook saying n co...
文章分類
全部 (121)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 121
留言總數: 200
今日人氣: 4
累積人氣: 2237
2008 年 7 月 20 日  星期日   晴天


2008-07-20 分類: 未分類

今日又gum好天wor!!

不過好死大風.. 出面好熱,

5知點解屋企gum.. (come)!!

仲未睇铁甲无敌奖门人15!!

因為無人upload上網..

可能要等到星期一先有得睇.. 真係好..

5知好5好睇呢!!

今日同表弟講講下野..

5知佢做咩cut線.. 仲offline左wor..

佢好內無上線.. 所以就無等.

5知佢部電腦

A媽琴晚問我一日飲幾多杯水..

我想一分鐘..

然後答佢 : 好似無wor..

佢5知倒飲氣水以經我嘅習慣..

我知飲氣水對身體5好,

幾年前開始, 我以經日日飲氣水..

佢地日日返工, 佢地點會知wor!!

我e+ 一日5飲氣水就會好似好5舒服gum..

可能習慣左lor..



2008 年 7 月 19 日  星期六   晴天


2008-07-19 分類: 未分類

今日都5知點解gum好天..

星期四又gum好天!!

點解成日我去街都會落雨ga!!

真黑仔..

今日返工..

腳痛上+痛..

因為今日行黎行去.. 行黎行去..

行左成5個鐘..

日行左7個鐘..

腳痛到飛起!!

如果工人好la..

可以幫鍊腳 Haha...

e+好土餓a!!

10鐘冇食野..

5講la.. 見到有野食..

886!! Haha.. *_< x



2008 年 7 月 18 日  星期五   雨天


2008-07-18 分類: 未分類

今日去左見我個friend(Karen)條仔..

後悔去左lor!!

10點起身..

10:40離開屋企

10:55我同另一個friend(Heather)面..

不過佢遲到!! 遲到左成20分鐘!!!

11:15先出現.. 然後去左shopping..

左1個鐘頭45分鐘..

左我個friend(Karen)同佢條仔1點..

點知... 5知點解D人gum喜歡遲到..

最後2先出現.. 行都行到死..

面過時佢條仔好靜..

佢好似好.. o.O" 都5知點講好..

起sms到又gum多野講... e+面又gum靜..

都5知D男想點ga!!

我個friend(Karen)同佢條仔都5知有無講多過10句!!

最初我個friend想佢拖佢手..

最後佢都5想..

D人話女人扇變嘅動物.. 我e+明la!!

2點-5點..

行黎行去.. 行黎行去..

不過起12點-5點之間到好多仔..

又比人跟中a!!

每一次著都比人跟中..

D人係5係87ga!!

5點個個都返屋企..

不過我個friend條仔去我個friend屋企..

所以我個friend個a媽送佢地返屋企..

不過佢地分房 haha

覺得佢條仔5真心..

佢正想同我個friend做愛!!

個Dsms好多都關於做愛ge..

離開地入左去店倒..

我個friend成日都好似5開心gum..

可能因為佢條仔成日都同一齊..

都5想ga!! 成日都跟著我..

都5關事!!

跟著我個friend左去店倒, 條仔5..

所以問佢點解5同女出去..

知.. 佢問返轉頭.. 佢問:點解要a??

都5知點答佢.. 所以我無出聲..

1分鐘後..

然後佢話ok lor.. 所以出左去..

行到腳gum痛都5知為乜..

e+我個friend以為同佢條仔有路

為乜呢!!



2008 年 7 月 15 日  星期二   陰晴不定


2008-07-15 分類: 未分類

我家姐今日幫我買左條短裙!! ^^

好beautiful ga!!

好開心a!!

星期5D野整好曬..

我家姐話我87

因為我gum快準備好D野.

日成日起屋企睇戲..

無其他野做

起以前條仔.. 

以前我地一日傾倒黑,

都5知傾左D咩..

但係好開心

不過因為我最friend嘅男同學..

吃醋+5開心.

所以我放棄左條仔

真係好後悔!!



2008 年 7 月 14 日  星期一   晴天


2008-07-14 分類: 未分類

日去左shopping..

 買左好多野a!!

不過5洗我比錢..

全部我a媽比!!

我超開心a!!

不過5記得買短裙a!!

必須起星期5前買倒..

因為我個friend話帶佢個男朋友出黎見下我..

我超有面!!

我個friend話要著得好睇D wor..

廢事失禮la!!

我個friend識左佢.. 一個月

日日sms比佢!

但係D sms有好多都係我同另一個friend寫過wor..

Gum星期5點算a!!

我另一個friend寫個D sms好鹹濕ga..

今次係佢地第二次嘅見面..

5知佢地見面會點??



2008 年 7 月 13 日  星期日   晴天


2008-07-13 分類: 未分類

頭先去左...

*◇影子〝屋♥ 論壇

*︴戀愛經歷〝 » 分享地帶 » 不如大家講下有咩經歷啦"

我都想講下我有咩經歷

但係5知點解5想講

我D戀愛經歷好似有D模糊

可能過去左... 就係過去左

有時想起, 都5知係開心還是傷心.

我覺得開心過咪得lor!



2008 年 7 月 12 日  星期六   陰晴不定


2008-07-12 分類: 未分類

日無返工..

因為我個表姐返左..

真係好開心!!

所以今日成日起屋企睇戲..

D戲真係好好睇!!

今日起身..

屋企一個人都無..

又得翻我一個人..

等到下個星期就5怕..

因為我約左D friend去沙灘玩..

早去就夜返

5洗成日起屋企gum無聊!!

5講la.. 睇戲!!

886 *_< x

  



2008 年 7 月 11 日  星期五   陰晴不定


2008-07-11 分類: 未分類

日返工過時..

左我表姐個仔玩..

佢好意ga..

同佢玩過時我又可以偷懶 Haha

真係好開心!!

佢好似味夠一歲..

係佢好重 Haha

食野又食得快..

真係整倒我都想生返個..

__________________________________________________________________________

今日收工早左..

所以呢.. 就睇左好多戲

就9點起身玩電腦,

不過自己又懶訓..

所以就12點先起身 Haha

A媽&家姐e+想知道我上網做咩

5講la.. 5想比佢地知. 886 *_<



2008 年 7 月 10 日  星期四   陰晴不定


2008-07-10 分類: 未分類

睇完戲之後..

先知原来我味收過花..

拍拖gum內都味收過花,

都5算5算拍拖. Haha

都5知寫咩好..

 



2008 年 7 月 9 日  星期三   晴天


2008-07-09 分類: 未分類

Scotland time - 11:00 09/07/08

今個星期個天都唔知點解gum好天..

今個星期唔想去街a!!

希望下個星期唔會落雨la..

e+食野la!! 遲D先再寫.. 886 *_< x

________________________________________________________________________________

Scotland time - 13:41

又得翻我一個人la...

真係無聊..

有時我成日去街又鬧..

我e+成日起屋企又話我懶.

食得多又話我食窮佢..

食得少又話我成日5食野.

帶D Friend翻屋企又5得

去D Friend個屋企又5得

都5知D大人想點ga.

e+起屋企都5知做D咩好..

我就睇緊孤男寡女, 爱情万岁 & 早熟..

不過好無聊a..