今日去左見我個friend(Karen)條仔..
好後悔去左lor!!
10點起身..
10:40離開屋企
10:55我同另一個friend(Heather)見面..
不過佢遲到!! 遲到左成20分鐘!!!
11:15先出現.. 然後去左shopping..
行左1個鐘頭45分鐘..
本来約左我個friend(Karen)同佢條仔1點..
點知... 5知點解D人gum喜歡遲到..
最後2點先出現.. 行都行到累死..
見面過時佢條仔好靜..
佢好似好.. o.O" 都5知點講好..
起sms到又gum多野講... e+見面又gum靜..
都5知D男仔想點ga!!
我個friend(Karen)同佢條仔都5知有無講多過10句!!
最初我個friend想佢拖佢隻手..
最後佢都5想..
D人話女人係扇變嘅動物.. 我e+明la!!
2點-5點..
行黎行去.. 行黎行去..
不過起12點-5點之間見到好多仔.. 
我又比人跟中a!!
我每一次著裙都比人跟中.. 
D人係5係87ga!! 
5點個個都返屋企..
不過我個friend條仔今晚去我個friend屋企..
所以我個friend個a媽送佢地返屋企..
不過佢地分房 haha
我覺得佢條仔5係真心..
佢正係想同我個friend做愛!!
個Dsms好多都係關於做愛ge..
離開個時我地入左去店倒..
我個friend成日都好似5開心gum..
可能係因為佢條仔成日都同我一齊..
我都5想ga!! 係佢成日都跟著我..
都5關我事!!
跟著我個friend出左去店倒, 但係佢條仔5出去..
所以我問佢點解5同條女出去..
點知.. 佢問返我轉頭.. 佢問:點解我要a??
我都5知點答佢.. 所以我無出聲..
1分鐘後..
然後佢話ok lor.. 所以出左去..
行到隻腳gum痛都5知為乜..
e+我個friend以為我同佢條仔有路 
為乜呢!! |