|
點解成日都上5倒黎ga!! 5知香港上5上倒呢??
e幾日發生左好多野
有D開心.. 有D5開心.. 有D想喊.. 有D好嬲 & 有D好激氣
心情係好難表達出黎.. >.<“”
就由15/09/08 星期一開始講起la.
果日起學校, 見到有人真係抄左我ge設計
佢冇理由會同我想ge野差5多一樣假
果時我真係好嬲, 但係e+覺得冇野.. 其實果個設計都5係gum好姐, 所以佢e+比左一個機會我去設計一個更好ge.
我應該多謝佢先岩.
果日放學坐巴士, 點知巴士滿曬人.. 我個位又比左一個婆婆
所以我要坐後面.. 有D想喊, 不過5係因為我冇位坐 Haha..
係因為我想返以前D野, 個巴士經過過我以前開心過ge地方..
真係好捉景傷情ga!!
16/09/08 星期二
今日有一個聚會
12個ge中一細路, 5個ge中6同一個老師一齊跳舞
我地係想D中一細路有自信心&大膽D Haha..
我地係冇預先準備好, 因為有人話e樣5得.. 果樣又5得!!
好激氣a!! 開始果時有人仲衰, 5出聲就走左去..
整返12個ge中一細路, 4個ge中6同一個老師
走左果個就係話e樣5得.. 果樣又5得!!
又5同我地討論下要做D咩!!
都話由我去準備ga la!!! E+整到都5知點gum, 亂曬大龍!!! 好火a!!
又悶到爆, D細路又5知要做D咩, 我地又5知要做D咩!!
最少我去準備ge話, 我會同佢地討論下要點做la!!
------------------
今日我個friend ge心情係好差a, 因為佢覺得佢條仔一腳搭兩船..
我個friend見到佢條仔同另一個女仔sms寫果D野..
覺得佢地有野, 所以佢就問佢條仔同另一個女仔係咩關係..
但係佢條仔冇講野, 仲同佢講分手tim..
所以我個friend喊左出黎!! 好慘a!!
17/09/08 星期三
今日我同我個friend好激氣, 差D發火a!!
果個琴日5出聲就走左去果個人話我地冇預先準備&討論好琴日ge野
我地係有討論, 不過係佢話e樣5得.. 果樣又5得!! 好火a!!
我地討論好ge野, 其實就係D細路想做ge野!!
所以我同我個friend傾好左, 下一個月就由我地搞
佢冇得話e樣5得.. 果樣又5得!!
下一個月除左有得跳舞之外, 有得打籃球, 仲有得玩遊戲tim.. ^^
聽落黎都覺得好玩la..
18/09/08 星期四
今日我個friend同我講話佢條仔冇一腳搭兩船
係條女中意左條仔好內..
但係因為佢條仔e+同我個friend分左手
所以條仔e+先同條女一齊, gum就5算一腳搭兩船la!!
不過係貪新忘舊!! 我個friend真係好慘a!!
我今日返學返左個幾鐘炸.. Haha
因為我個肚&背隻好痛a..!!
e+起屋企都5知do D咩好.. 好悶a!!
想返起其實冇男朋友好過有男朋友la..
因為電話費又5洗gum貴, 又5洗擔心佢一腳搭兩船, 又5洗驚分手, 幾好!! Haha..
中意一個人又5洗擁有佢, 你話冇男朋友係咪好過有男朋友呢?? ^^
今日好悶a!! 所以上網睇戲.. ^^ 估下我睇咩?? Haha..
你估5倒ga la.. 我開估la!! *_< 係齊天大圣孙悟空a!!
估5到原来我仲gum中意睇wo.. HahaHa..
19/09/08 星期五
今日起學校聽老師講, 我可能要做3-4套衫a!! 救命a!!
1套我都要做1個月ge時間la, 仲話可能要做3-4套tim!!
我知做得越多, 我D經驗就會越好.. 但係我真係好辛苦a!!
真慘!! D中5靜係做1套, 我就要做3-4套… 無奈!! 無奈!! Haha..
數學堂果時要做一個測驗.. 不過係模擬考試!! ^^
因為個老師5起到ge關係, 所以我地個個出貓!! Haha..
午飯時間仲搞笑a!! 我同我個friend講講下野.. 有個中1細路坐左起我側邊!! 嚇死我地a!!
佢好大膽a, 我又5識佢.. 佢又5識我!! 但係我地傾計傾左成個鐘..
我中1果時又細膽又怕羞ga.. 好少同人傾計!! Haha..
e+就5同lo.. 我好大膽ga.. 又成日同D老師講笑!! Haha…
20/09/08 星期六
今日好悶a!! 晨早就起左身.. 琴日成晚又起張床到訓5著, 所以e+好累a!!
點解今次gum內都上5倒我個blog ga!! 都成6-7日lo wor!! 搞錯a!!
係咪以後都上5倒ga??
今日成日都起到想, 應該用咩顏色黎比我第一個ge設計.. 想到頭都就黎爆a!!
想左好內仲未想好.. 點算a!! 幫下手la!! Haha..
5知表弟&表妹e個星期做左D咩呢?? 5知佢地上5上倒blog呢?? 5知佢地仲有冇寫日記呢?? Haha..
真係有好多問題想問佢地a!!
今日想左好多野a.. 我有問過自己, 如果我做5成時裝設計師ge話.. 我又可以做D咩呢??
我ge答案就係.. 我咩都5識, 仲有D咩可以做wor!!
果時真係要嫁個有錢人a!! Hahahaha…
21/09/08 星期日
今日同左我好內冇見ge表兄&表弟傾計.. 真係好開心a!!
我有2年冇見過佢地la, 真係有D掛住佢地!!
e+5知寫咩tim!! Haha..
同我個表兄傾計果時.. 佢話我D英文好左好多wo!! Haha..
不過就真係好左少少ge.. 因為7年前我D英文真係好屎ga!! Haha..
未黎蘇格蘭果時, 我起香港英文測驗次次都5及格.. 幾失敗!! >.<“”
e+起碼有個D la.. ^^ Haha
22/09/08 星期一
今日原来我5洗返學wo.. 不知幾開心a!! 好彩我表姐琴晚話佢5洗返學姐..
如果5係, 我一定會傻姦姦gum走去返學!! Haha..
點解冇人話比我聽5洗返學ga!! 有冇搞錯a.. D人gum衰ga!!
我岩岩去左Qooza.. 果到寫 :
“QOOZA正在進行網絡及系統升級工程,請暫時使用以下網址進入QOOZA。
http://www.qooza.net
不便之處,敬請原諒!”
但係我都仲係入5到!! >.<“” 好慘a!!
講返今日la.. 今日我同a媽&家姐去街.
我地越行越悶, 所以行左一震之後就返左屋企lo..
幾無聊!! Haha
23/09/08 星期二
今日好累a!! 做左好多野.. 累到爆a!!
7:55am 起身準備返學 8:40am Daddy車我返學
9:05am 分糖比D中1細路
9:10am-10:55am Graphics (上堂)
10:55am- 11:10am 小息
11:10am - 12:55pm Art (上堂)
好慘a!! 想左好內都5知我見衫用咩色好..
12:55pm - 1:40pm 放飯
放飯仲要上堂tim, 好慘a..
1:40pm - 2:30pm Woodworking (上堂)
2:30om - 3:25pm 做衫
3:25pm - 3:45pm 等巴士
3:50pm - 4:00pm 去街買布料
買左少少炸, 因為佢地話冇曬.. >.<“” 點算a!! 我開始左整la, e+先話冇!!
4:00pm - 4:05pm 又等巴士
4:15pm 返到屋企
4: 15pm - 5:20pm 1/ 換去街衫 2/ 開電腦 3/ 整野食 4/ 睇戲&食飯 5/ 去廁所
6/ 錄帶 7/ 著鞋
得1個鐘頭休息炸!! >_<*
5:20pm - 5:35pm 又等巴士
今次要返夜校a!! 今日開始每個星期二都要返夜校.. a!! >.<“”
6:00pm 去到.. 不過要起夜校出面等!! 因為我早左到..
6:30pm - 8:00pm 畫畫
8:00pm - 8:15pm 行去巴士站
行左15-20分鐘先到巴士站.. 條街好黑a!! 果時ge我真係好驚ga..
條街有5-6個男人經過過我.. 我起到想, 如果我比人強姦.. 我會點呢??
我果時ge答案係強姦好過比人殺la.. 不過如果真係發生ge話, 我都5知我會點..
喊死都似!! Haha
8:15pm- 8:45pm 又等巴士返屋企.. 等到隻腳痛到飛起a!!
9:00pm 沖涼 9:15pm 做功課 9:45pm 睇戲&食飯
忙左12個鐘.. 中於忙完!! ^^
25/09/08 星期四
中於上倒黎真係好開心a, D人gum衰ga成日攻擊QOOZA!!
仲以為以後都上5倒黎tim.. 不過好彩上倒!! ^^
e兩日都冇特別野發生, 5寫la…
|