Jem's Secrets ^^
*_<
Jem_XD
暱稱: Yan Yan *_<
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
2010-03-04
2010-03-03
2010-03-03
2010-03-01
Facebook saying n co...
文章分類
全部 (121)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 121
留言總數: 200
今日人氣: 0
累積人氣: 2232
2008 年 11 月 3 日  星期一   寒冷


2008-11-03 分類: 未分類

今日本好開心, 直到放學見到佢..

就係我以前條仔.

以前放棄係因為一個人.

我完全忘記佢ge時後..

佢景然起面前出現!

我D friend仲唱結婚歌tim.. 不過地5同佢聽,

e一個聽..

仔仲未開始,

但係佢又係我以前條仔.

因為先放棄今日見到條仔!

見返佢, 似5想同條仔開始lor..

點a e+??

 



2008 年 10 月 31 日  星期五   寒冷


2008-10-31 分類: 未分類

今日就係萬聖節!! ^^

學校搞左一個?服日.. 所以5洗著校服..

D人起到扮扮馬, 有人著蕉出黎..

我5話佢D衫黃gum gum先叫蕉, 佢真係蕉出黎a!!

今日好搞笑a!!



2008 年 10 月 29 日  星期三   寒冷


2008-10-29 分類: 未分類

奇怪我會寫日記呢??

通常都係14 - 15日先寫一次gum ma..

今日可以話左.. 可以話5係..

今日差DD起學校果到暈低..

應該係因為黎m ge關係, 所以先5夠血.

e+幾好ge.. 因為天日可以5學!

不過要起屋企功課a..

仲有係萬聖節la!!

5點解蘇格蘭D人gum中意萬聖節嫁呢??

5因為糖食ge關係呢??

5記得香港D人樣慶祝萬聖節tim..

香港D人會5會扮扮馬呢??



2008 年 10 月 24 日  星期五   颱風


2008-10-24 分類: 未分類

14冇寫日記la..

5大家好5好呢?? 冇掛住我a??

冇寫日記ge關係.. 我5寫咩tim

今日有好功課.. 但係我5想做a >.<""

講真la.. 我真係冇設計ge頭腦!!

事實係我老師幫多..

如果5係佢ge話.. 我應該會放棄!!

有好多人對我種好大ge期望,

包括全校ge老師, 我D朋友, 我D同學, 我D屋企人...

但係e D 期望會5會實現呢??

地ge期望會5會變呢??



2008 年 10 月 10 日  星期五   雨天


2008-10-10 分類: 未分類

成15冇寫日記.. >.<""

e15慘a.. 慘地獄!! 有冇人我a!!

功課, 又多測驗.. 住D中一細路..

仲要返夜校, 夜校又有功課tim.. 我la!!

e+開始放1星期假, 5知5洗返學ge日子會5會仲慘呢??

我e+有功課a!! 十幾樣..

返學前要曬D功課a!! 仲要溫書tim..

測驗數學果時肥老左.. 1星期後要重考!!

因為今日累ge關係, 所以冇做功課.. 寫日記

e+起屋企無論去到邊倒, 都係有我D功課..



2008 年 9 月 25 日  星期四   寒冷


2008-09-25 分類: 未分類

點解5倒黎ga!! 5知香港5??

e幾日發生左多野

D開心.. D5開心.. D想喊.. D & D激氣

心情係難表達出黎.. >.<“”

15/09/08 星期一開始講起la.

果日起學校, 見到有人真係抄左我ge設計

佢冇理由會同我想ge野差5多一樣假

果時我真係, 但係e+覺得冇野.. 其實果個設計5gum好姐, 所以佢e+左一個機會我去設計一個更好ge.

我應該多謝佢先岩.

果日放學坐巴士, 巴士滿曬人.. 我個位又左一個婆婆

所以我要坐後面.. D想喊, 不過5係因為我冇位坐 Haha..

係因為我想返以前D, 個巴士經過過我以前開心過ge地方..

真係捉景傷情ga!!

16/09/08 星期二

今日有一個聚會

12ge中一細路, 5ge6同一個老師一齊跳舞

我地係想D中一細路有自信心&大膽D Haha..

我地係冇預先準備好, 因為有人話e5.. 果樣又5!!

激氣a!! 開始果時有人仲衰, 5出聲走左去..

整返12ge中一細路, 4ge6同一個老師

走左果個係話e5.. 果樣又5!!

5同我地討論下要做D!!

話由我去準備ga la!!! E+整到5知點gum, 亂曬大龍!!! a!!

又悶到, D細路又5知要做D, 我地又5知要做D!!

少我去準備ge, 我會同佢地討論下要點做la!!

------------------

今日我個friend ge心情係a, 因為佢覺得佢條仔一腳搭兩船..

我個friend見到佢條仔同另一個女sms寫果D..

覺得佢地有野, 所以佢問佢條仔同另一個女係咩關係..

但係佢條仔冇講野, 仲同佢講分手tim..

所以我個friend喊左出黎!! a!!

17/09/08 星期三

今日我同我個friend激氣, D發火a!!

果個琴日5出聲走左去果個人話我地冇預先準備&討論好琴日ge

我地係有討論, 不過係佢話e5.. 果樣又5!! a!!

我地討論ge, 其實D細路想做ge!!

所以我同我個friend, 下一個月由我地搞

佢冇得話e5.. 果樣又5!!

下一個月除左有得跳舞之外, 有得打籃球, 仲有得玩遊戲tim.. ^^

聽落黎覺得la..

18/09/08 星期四

今日我個friend同我講話佢條仔冇一腳搭兩船

女中意左條仔..

但係因為佢條仔e+同我個friend

所以條仔e+先同女一齊, gum5算一腳搭兩船la!!

不過係貪新忘舊!! 我個friend真係a!!

我今日返學返左個幾鐘炸.. Haha

因為我個肚&a..!!

e+起屋企5do D.. a!!

想返起其實冇男朋友過有男朋友la..

因為電話費又5gum, 5洗擔心佢一腳搭兩船, 5洗驚分手, !! Haha..

中意一個人又5洗擁有佢, 你話冇男朋友係過有男朋友?? ^^

今日a!! 所以上網睇戲.. ^^ 估下我睇咩?? Haha..

你估5ga la.. 我開估la!! *_< 係齊天大圣孙悟空a!!

5到原来我仲gum中意睇wo.. HahaHa..

19/09/08 星期五

今日起學校聽老師講, 我可能要做3-4套衫a!! 救命a!!

1套我要做1個月ge時間la, 仲話可能要做3-4tim!!

我知做得越多, D經驗會越.. 但係我真係辛苦a!!

真慘!! D5靜係做1, 要做3-4套… 無奈!! 無奈!! Haha..

數學堂果時要做一個測驗.. 不過係模擬考試!! ^^

因為個老師5起到ge關係, 所以我地個個出貓!! Haha..

午飯時間仲搞笑a!! 我同我個friend講講下野.. 有個中1細路坐左起我側邊!! 嚇死我地a!!

大膽a, 我又5識佢.. 佢又5識我!! 但係我地傾計傾左個鐘..

我中1果時又細膽又怕羞ga.. 少同人傾計!! Haha..

e+5lo.. 大膽ga.. 日同D老師講笑!! Haha…

20/09/08 星期六

今日a!! 晨早起左身.. 琴日晚又起張床到訓5, 所以e+a!!

點解今次gum5倒我個blog ga!! 6-7lo wor!! 搞錯a!!

以後5ga??

今日起到想, 應該用咩顏色黎我第一個ge設計.. 想到頭黎爆a!!

想左內仲未想.. 點算a!! 幫下手la!! Haha..

5知表弟&表妹e個星期做左D?? 5知佢地5blog?? 5知佢地仲有冇寫日記?? Haha..

真係有多問題想問佢地a!!

今日想左多野a.. 我有問過自己, 如果我做5時裝設計師ge.. 我又可以做D??

ge答案.. 我咩5, 仲有D咩可以做wor!!

果時真係要嫁個有錢人a!! Hahahaha…

21/09/08 星期日

今日同左我內冇見ge表兄&表弟傾計.. 真係開心a!!

我有2年冇見過佢地la, 真係有D掛住佢地!!

e+5知寫咩tim!! Haha..

同我個表兄傾計果時.. 佢話我D英文wo!! Haha..

不過真係左少少ge.. 因為7年前我D英文真係ga!! Haha..

未黎蘇格蘭果時, 我起香港英文測驗次次5及格.. 幾失敗!! >.<“”

e+起碼有個D la.. ^^ Haha

22/09/08 星期一

今日原来我5洗返學wo.. 不知幾開心a!! 彩我表姐琴晚話佢5洗返學姐..

如果5, 我一定會傻姦姦gum走去返學!! Haha..

點解冇人話我聽5洗返學ga!! 有冇搞錯a.. Dgumga!!

我岩岩去左Qooza.. 果到寫 :

QOOZA正在進行網絡及系統升級工程,請暫時使用以下網址進入QOOZA

http://www.qooza.net

不便之處,敬請原諒!”

但係我仲係入5!! >.<“” a!!

講返今日la.. 今日我同a&家姐去街.

我地越行越悶, 所以行左一震之後返左屋企lo..

幾無聊!! Haha

23/09/08 星期二

今日a!! 做左多野.. 累到爆a!!

7:55am 起身準備返學 8:40am Daddy車我返學

9:05am 分糖D1細路

9:10am-10:55am Graphics ()

10:55am- 11:10am 小息

11:10am - 12:55pm Art ()

a!! 想左5知我見衫用咩色..

12:55pm - 1:40pm 放飯

放飯仲要tim, a..

1:40pm - 2:30pm Woodworking ()

2:30om - 3:25pm 做衫

3:25pm - 3:45pm 等巴士

3:50pm - 4:00pm 去街買布料

買左少少炸, 因為佢地話冇曬.. >.<“” 點算a!! 我開始左整la, e+先話冇!!

4:00pm - 4:05pm 又等巴士

4:15pm 返到屋企

4: 15pm - 5:20pm 1/ 換去街衫 2/ 開電腦 3/ 整野食 4/ 睇戲&食飯 5/ 去廁所

6/ 錄帶 7/ 著鞋

1個鐘頭休息炸!! >_<*

5:20pm - 5:35pm 又等巴士

今次要返夜校a!! 今日開始每個星期二要返夜校.. a!! >.<“” 

6:00pm 去到.. 不過要起夜校出面等!! 因為我早左到..

6:30pm - 8:00pm 畫畫

8:00pm - 8:15pm 行去巴士站

行左15-20分鐘先到巴士站.. 條街a!! 果時ge我真係ga..

條街有5-6個男人經過過我.. 我起到想, 如果我人強姦.. 我會點??

我果時ge答案係強姦人殺la.. 不過如果真係發生ge, 5知我會點..

喊死!! Haha

8:15pm- 8:45pm 又等巴士返屋企.. 等到腳痛到飛起a!!

9:00pm 沖涼 9:15pm 做功課 9:45pm 睇戲&食飯

忙左12個鐘.. 中於忙完!! ^^

25/09/08 星期四

中於倒黎真係開心a, Dgumga日攻擊QOOZA!!

仲以為以後5倒黎tim.. 不過!! ^^

e兩日冇特別野發生, 5la…

 



2008 年 9 月 13 日  星期六   雨天


2008-09-13 分類: 未分類

今日無無聊聊過一日.

放工果時.. 表姐想(失)D錢我..

因為佢車我返屋企ge關係, e我又5(羅)

所以佢鎖住佢(嫁)車, 5我出去..

之後嘈左一(震)..

我話: 你再(失)D錢我, 我就5返工

話: 我都係聽mummy話姐, 佢叫你ge..

之後又(失)

我話: 你(失)我, 我天日都返D錢你mummy

話: gum你天日佢lor

話: 好a! Haha

 ------------------

我e+想快D到星期一a!!

因為我想快D完成我(見)衫a..

實習, 所以我想快D完成佢.. Gum可以做我真正果(見)!!

不過我仲要想多兩個設計, 因為我要做3(見)衫a!!

一個要做3(見)衫, 真係好大壓力..

不過同時我好開心a!!

希望次5人抄我ge設計la..

人抄知幾5開心a!!

我做半佢先抄, 想改冇時間改!!

又5早D抄wo..!! 早D抄我有時間改lor!!



2008 年 9 月 12 日  星期五   陰天


2008-09-12 分類: 未分類

e幾日因為上5網, 所以冇打日記.

e幾發生好多野.. 多到有好多都5記得左!! Haha..

95記得過D咩..

10號星期三, 打針a!!

全校ge女打針.. 5好問我打咩針a!! 因為都5知..

學校叫得我地應該冇咩問題ge!!

e+先知道D蘇格蘭人係gum驚打針ga.. Haha!!

有D驚到喊, 有D驚到尖叫, 有D驚到差D雲

其實都5痛, 5點解覺得好痛ge..??

11號星期4, 要幫老師手教D中5做衫..

知原来自己做, 老師又5做起野上黎.. 好專心

所以冇幫D中5..

成6鐘頭衫, 都5覺得累!!

第1&2要設計我想做ge衫.. 我設計左7個.

我選擇一個難做ge衫.. 中改好幾次..

一5中意我ge設計我改.. 改到我覺得好為紫.

我記得年, 我設計過10個ge設計.

都5中意, 之後佢仲改我D設計tim!!

我以為佢會5中意, 因為日都冇同我講野..

好中意我ge設計a!! 好happy!!

12號星期5.. 無無聊聊過一日.

都5今日過D咩 Haha 整知道今日D時間好快.

  



2008 年 9 月 8 日  星期一   寒冷


2008-09-08 分類: 未分類

 

今日都冇咩有趣事情發生.

不過friendD好搞笑ge我聽..

笑到我飛起!!

friend星期六果晚學人飲酒..

D酒叫咩?? -->烈酒??

係一杯杯細細杯ge.. 5知香港有冇得買??

第一杯飲落去5好醉..

但係第二杯開始越醉.

5知飲到幾多到跌..

5記得自己幾多 Haha

 我另一個friend飲到嘔左4次..

野!!



2008 年 9 月 7 日  星期日   寒冷


2008-09-07 分類: 未分類

今日溫書溫成3個半鐘.. 爆a!!

仲要溫左gum內, 有D係5識.. 好失敗可!?!?

有小測tim假.. 算a!!

天a.. 天a.. 打救我la!!

聽表妹講.. 中秋節黎lu!!

不過蘇格蘭5同香港..

香港中秋節果時, 街多人到爆a!! 差5多行5倒..

好熱鬧tim!! ^^

但係蘇格蘭街又靜又少人.. 慘慘慘a!!

真係好掛住香港ge中秋節a..