今日個天同我ge心情一樣.. 都係gum黑暗.
由星期一開始.. 我就冇得再睇戲, 不過我仲會寫日記ge.. 如果我有時間的話.
因為由星期一開始我就要做好多野.. 我決定左無論幾辛苦都好, 我都5會放棄我最中意ge科目!
個老師話要我同我個friend, 星期五之前要交2張畫..
5係細細張果D a!! 要用A2紙黎畫.. A2紙好大ga!! 仲要畫2張tim..
我同我個friend都冇信心可以完成倒. 但係我地5會放棄ga!
星期一開始我就會冇食飯ge時間, 冇小息ge時間.. 仲要遲放學tim!
聽落黎好似慘過入地獄.. 不過為左我ge理想, 我會為我ge理想以進發!!
好內之前, 大約一年前倒la. 我同a媽傾計..
我話比佢聽我會用10年ge時間黎讀書.. e+就用左一年, 包括S6ge話.. 就用左兩年. e D都係我預料之內.
之後我就會去college讀4年倒la.. 跟住先入大學再讀多4年. gum就10年!
到時我就係25-26歲. 跟住打求職信找工. 做10幾年工倒la, 學多D野..
到果時我就應該係40倒la, 之後就自己開店.. 再比多10年時間我自己成為著名ge時裝設計師.
我5洗好出名ga, 我整係想出街果時, 見到D人著住我設計ge衫果個開心樣.
想起都興奮!! ^^
不過係時候返黎e個現代世界.. 我成日都發白日夢ga la.. e D野邊到會發生起我身上!
發夢都冇gum早la!!  |