Jem's Secrets ^^
*_<
Jem_XD
暱稱: Yan Yan *_<
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2015 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-03-04
2010-03-03
2010-03-03
2010-03-01
Facebook saying n co...
文章分類
全部 (121)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 121
留言總數: 200
今日人氣: 0
累積人氣: 2230
2008 年 8 月 27 日  星期三   陰天


2008-08-27 分類: 未分類

今日又好無聊gum一日!!

今日中間人a.. 心情真係好難瘦.

我發覺次次關於D仔ge??

地真係gum重要??

次次佢要我夾起中間.. 三明治咩...

今日真係5好!!

食飯時間本應該開開心心ge..

一個邊, 一個坐右邊.. 無奈, 無奈!!

個傾計.. 右邊果會5開心.

右邊果個傾計.. 又會5開心.

所以食飯時冇野..

食飯食到背骨落真係第一次.



2008 年 8 月 26 日  星期二   雨天


2008-08-26 分類: 未分類

今日一個5開心ge日.

得特別難!! 自從返學開始, 真係好少開心lor..

今日完成我第二張畫, 老師話5睇..

其實覺得5睇!!

但係張畫畫成10鐘gum有感情a ma..

佢叫樣畫.. 樣畫..

完成又話5得要重新再畫.. 真係有D5開心lor!!

整倒有幾鐘冇出聲.. 不過學開始好返D lu..

5知咪5洗對住張畫ge關係呢??

e+都5好多a.. 屋企張畫等緊我去畫!!

救命a!! 起學校又對住張畫.. 屋企又對住張畫..

  



2008 年 8 月 25 日  星期一   陰天


2008-08-25 分類: 未分類

琴日於知道果不可思議ge人係邊個..

記5記得我講話有日sms比我??

原来條仔ge舊女朋友!!

講你都5相, 我同佢膠.. Haha

5記得點解, 好似係因為關於條仔..

今日無無聊聊過一日,

e+起學校又多樣野做.. 每星期住D細路上落樓梯..

5知香港D學校係5係gum ga呢??

D樓梯有分上/落.. 上ge話就5可以落, 落ge話就5可以上..

好奇怪可!! Haha

  



2008 年 8 月 24 日  星期日   陰天


2008-08-24 分類: 未分類

琴日上5 倒黎ga!!

今日我本想7起身做homework, 知太凍5起身..

所以左9點.. 9起身果時, 點知daddy起洗廁所..

幾鐘, 所以我10幾先開始做homework.

都5知有冇30分鐘.. 跟住走去食野 Haha

食完野之後再做homework.. 做成6鐘頭, 都5自己畫左D咩出黎!!

之後又食野..  變肥婆!!  

e+食野wo..



2008 年 8 月 22 日  星期五   陰天


2008-08-22 分類: 未分類

今日野a.. 不過仲有好野未做!!

今日完成5倒我第二張畫, 但係老師話可以星期一先交 ^^

又要用我D食飯時間畫畫, 真慘.. 慘..!!

e未畫完, 畫另一張.. 無奈, 無奈!!

計la.. 係homework黎wor!! Haha

數學課果時.. 真係5老師講咩..

跟住佢又有homework比我地做.. >.<""

都5明, 做a??

跟住S1 D細路又有重要野同講..

所以約定時間幫佢地.

講真la.. 自己搞5店, 仲話幫人..

放學等巴士果時, 等成25分鐘..

見到班巴士緊.. 以為中於有得坐la..

巴士冇停!! 整到我又15分鐘第二班黎.. >.<""

之後仲要返工tim.. 不過好彩, 整返3鐘.

屋企沖涼.. 沖都7:30.

到去廚房先知原来又冇飯, 又冇野食..

我廢事整野食.. 所以今日幾包薯片&檸檬茶.

5講la.. 做homework a!! 886 *_< x



2008 年 8 月 21 日  星期四   晴天


2008-08-21 分類: 未分類

今日係第一做buddy.

Buddy同D S1ge細路傾計, 如果佢有咩問題ge話..

Buddy會幫助佢解決問題.

同佢傾計幾好ga, 得!!

今日畫畫課果時, 老師開左D音樂..

死難聽a!! 仲好舊tim!! D聲拉到好長+高音, 真係好似聲a!!

集中起畫畫果到a!! 話e D音樂聽落好輕鬆..

想叫佢息去, 但係佢好似好中意gum..

所以息.

e星期日日食飯ge時間畫畫, 搞到我冇得食野.. 無奈, 無奈!!

不過係ge, 係自己得慢姐.

數學課果時.. 老師講好多方程式出黎..

5明.. 聽5明.. 真慘!!

e+D數學好難a!!



2008 年 8 月 20 日  星期三   時晴時雨


2008-08-20 分類: 未分類

 我今日完成張畫la!!!

幾經辛苦, 中於完成左la!! 非常興奮..  

後要完成第二張畫..  5知得5得呢??

記5記得我講個friend條仔a??

地e+仲拍緊拖wor, 仲未分手

個friend拍拖內係今次, e+月.. Haha

我另一個friend佢wo

Dom dom.. dom dom.. dom dom, dom dom dom.. dom dom dom!!

你知我講咩套ga la..!!

我有好多個friend都有左BB a!!

得tim!! 有D生

我e+先知道原来D蘇格蘭人5怕痛..

5好搞錯a, 我話生果D痛a!!

我大個5生女ga!! 因為我怕痛..



2008 年 8 月 19 日  星期二   晴天


2008-08-19 分類: 未分類

琴日因為daddy比上網ge.. 所以上網!!

原来佢有年冇比錢, 佢話因為冇單.. 以為5

!! 發夢都冇gumla!! e+佢要過比$2300

真係好心痛a..

不過e上網5, 一個$190. 日日24上網, 一個都係$190

今日起學校a!!

4-5鐘坐起到畫畫, 仲要自己一個人tim.. 真係悶爆!!

天日要完成第一張畫a!! 我一半未畫好.. 好辛苦a..!!

天日S1, S2, & S3都5洗返 佢好..

慘la.. 返wo!!  不過我地放假好,  學畫畫..

因為第一張畫要交la.. e+仲好.. 我一齊

衰!!



2008 年 8 月 17 日  星期日   陰晴不定


2008-08-17 分類: 未分類

今日正等待天日ge臨..

到左天日, 我會冇曬我自己ge自由.

所以我今日會日睇戲&做我中意做ge野!! ^^

5知你地有冇玩一個叫數獨ge遊戲呢??

我初初都5係幾中意玩.. 但係玩玩下, 我又覺得ok wor.

所以e+日日都會玩..

仲有18個鐘要返學, 心情好驚a!! 5寫la.. 886 *_<



2008 年 8 月 16 日  星期六   雨天


2008-08-16 分類: 未分類

今日個天同我ge心情一樣.. 都係gum黑暗.

由星期一開始.. 我冇得再睇戲, 不過我仲會寫日記ge.. 如果我有時間的話.

因為由星期一開始我要做好多野.. 我決定左無論幾辛苦都好, 我都5會放棄我最中意ge科目!

個老師話要我同我個friend, 星期五之前要交2張畫..

5係細細張果D a!! 要用A2紙黎畫.. A2紙好大ga!! 仲要畫2張tim..

我同我個friend都冇信心可以完成倒. 但係我地5會放棄ga!

星期一開始我會冇食飯ge時間, 冇小息ge時間.. 仲要遲放學tim!

聽落黎好似慘過入地獄.. 不過為左我ge理想, 我會為我ge理想以進發!!

好內之前, 大約一年前倒la. 我同a媽傾計..

我話比佢聽我會用10年ge時間黎讀書.. e+用左一年, 包括S6ge話.. 用左兩年. e D都係我預料之內.

之後我會去college讀4年倒la.. 跟住先入大學再讀多4年. gum就10年!

時我係25-26歲. 跟住打求職信找工. 做10幾年工倒la, 學多D野..

到果時我應該係40倒la, 之後自己開店.. 再比多10年時間我自己成為著名ge時裝設計師.

我5洗好出名ga, 我整係想出街果時, 見到D人著住我設計ge衫果個開心樣.

想起都興奮!! ^^

不過係時候返黎e個現代世界.. 我日都發白日夢ga la.. e D野邊到會發生起我身上!

發夢都冇gum早la!!