。〝Raindrops falling from heaven 〞。
 
 
 
Jesus loves you  Love you forever

                                                            I love you ...but sorry,,,

JesusLoves

:: 外星朋友 ::

 
 

2006 年 2 月 21 日  星期二

都無話可說啦~

今日始終都要番學~仲要5:30先放學呀~><激死我呀~激到我琴晚勁惱呀~好選唔選選今日放學~><~所以...無去街佈呀><~唉...

放左學又咩做呀~又時番屋企的時侯~

係3個小息的時間~我都落左去2樓~去搵嘉恩傾下計~之後華D又係到~嘉恩又走左去~就得番我同華D係出面傾計~我就望落去籃球場~BOEY~其實你明唔明標?我唔可以話我明距~不過你真係要了解距多DE~仲有~你話搵標番教會~= =~係要靠你自已GA~唔係話叫呀BEN幫手就得GA~新人係你GE~你要自已親力親為去栽培~唔係話因為呀BEN係距哥~叫呀BEN幫口就得~所以~BOEY~叫距番教會~係你要做GE事呀~唔好成日靠人地幫手呀~^^~之後LO左星恩電話~同穎紅電話~穎紅番過教會GA啦~^^~星恩就未~希望距同其你新人一齊番呀~願主祝福~!!

學校生活無咩特別~不過我會比心機去讀GA~

仲有琴晚K問我搵左街佈新人未~我未搵呀><~不過當然同K講完電話~就CALL街佈新人啦~^^~都好有信心果時唔知點解~可能係神給予我信心~有果3[姊妹]有一個CALL唔到~其餘2個問*6得唔得閑~距地話得~!!真係願主拖帶祝福呀><~要KEEP距地呀~

晚上開日記~見到BOEY留3篇論文比我= =~仲加埋悄話= =~

係啦~請大家繼續代禱~!!我知近排有一個同工(鎮長/家員)好唔開心有野煩~請大家都幫忙代禱~!!

刊登時間︰2006-02-21 08:06 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 2 月 20 日  星期一

好煩呀><咩都唔想理啦~

好煩呀~>w<~今早整朝~呀媽就狂我係耳邊ee哦哦甘~煩我又咩補英文~又講e樣講果樣~好煩呀~好想話距呀><~玩電腦~又成日走入黎~做咩鬼姐~唔好甘煩好無姐~玩電腦都要知我玩咩ge~我打野~距又走入黎睇我打咩~好啦wor~玩電腦~1分鐘入黎1次我玩咩呀~我不如唔好玩><~上上下網~呀媽又走入黎~我就黎破口大罵ga啦>0<~成朝由起身到下午~><~煩煩煩...比我自已一個做下野得唔得姐~唔好我做野又彈入黎問e樣問果樣~之後又lo de成績表出黎玩野~又話e de成績表去左邊wor~唉~棟係我(同電腦)隔離~我ol比距睇~距又話點解無左wor~呀>+<救命呀><~又要我搵番出黎~講果講e甘~eeeeeeeeeeeeee...........................一時有講今晚食咩~好啦wor~1點幾ja wor~係唔係甘咩先~我最多唔食姐~唔好成日都食好無~本來睇緊篇文ga!!煩e樣煩果樣子~起身心情已經唔好啦~唔好煩我呀~宜家~滾過火油呀~我都唔知比咩表情出黎好啦><~ ~又話學校de相做咩甘耐無呀~又...唉~之後呢~我用電腦果陣呢~又走入黎啦~又話搵番啦wor~好啦wor~真係幾好忍耐都把幾火wor~ 出面有距睇ge電視又唔睇走入黎做咩鬼~琴日講一樣野~又早上講到晚上~講過幾多次呢?~由於我話距講左好多啦~甘樣距唔聽好聲好氣講距又唔聽~好呀~唔信呀ma~距誚一次~我就用紙筆記低時間同次數~幾點幾分講一次~最後~當然多不勝數啦~算啦~真係......把幾火~

之後同人傾傾下計~心情好de~如果距唔係我媽咪~啍~!!比面你係我媽咪我唔會話出口....><~當然我唔會隨便話每一個人啦^^~不過有時太多火油加係我到呢~睇下邊個啦~多數唔會大罵出口ge~^^~你地更加唔會啦~^w^~

係啦~宜家仲係下午~晚上有特別事再寫過^^~剛剛我mami又....走入黎><

聽日又番學呀><激氣呀~番咩學呀><!

請大家多為弟兄姊妹代禱~!!不至軟弱時~!!還有健康方面呀~><~近排我見到有DE人唔多掂~緊張啦~唔開心啦~受試探啦~(<-可能~好似係)~請大家.....多多.....請大家多多代禱!!

我琴日同個同工一齊定目標~世必總分79~以標為標~一齊俾心機~我要以總平分係79分為標~距就話要以高分過我為標= =串到死~但又唔鐘意人串WOR~真係~衰到嘔~我又唔好意思串距~ 一陣又咩啦距~E~自已串人又得WOR~我唔串你姐~^^~你串我><你小心DE呀~= =~世死達到七十9~!!>.<~!!

剛剛收到消息~標送左張卡比呀boey~開心死距~嘿嘿~真係登距開心~^^~繼續努力啦~!!

近排都唔知做緊咩甘><煩......

 

 

刊登時間︰2006-02-20 03:01 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 2 月 19 日  星期日

今日好眼訓....

今日,又一早番到教會∼好眼詶><∼之後就祈禱∼上左2樓∼再一次跪地禱告∼wa∼聲波隻手好凍呀><∼做咩甘凍呀∼><∼唔好凍病病呀∼聲波><∼之後就入去崇拜...勁眼訓><∼之後有時就...^w^釣魚∼後來發現吉昌都係= =(唔知係〔合眼ja〕定係唔覺意訓左∼定係合眼好feel de= =)真係.....之後一邊訓一邊唱^^v∼聲波michelle唔知知唔知呢^q^......聦聦下又訓訓下甘==慘...

之後團會...直落家會∼(boey又問助導借$呀><)∼嘿∼今日見到聲波好多古靈精怪的表情呀∼^3^∼

boey話成袋朱古力比標@@wa∼食死距lor= =∼

今日呀ben竟然話飲茶無黎∼(聽人講= =)

今日第一次視像創作聚∼都幾好玩∼玩都唔知時間><∼家長日.死啦∼趕番屋企...趕趕趕...∼

成日無食野啦∼初初諗住唔食ga啦∼早餐午餐都算ga啦∼但為免呀媽話= =∼就隨便買個m記趕番去∼搞掂一餐∼= =∼見家長....唉成績∼同我同boey講ge一樣∼我話會一落千丈∼就真係甘樣....,差左好多∼唔知點解∼跌左好多呀><唔服∼唔心息><∼

唉∼琴日標無黎到∼唔知點解∼...boey狂煩我...= =標標標......∼距好惱標放飛機∼但係我無惱距∼唔知點解∼但休絕對唔會話因為距唔係我新人我就唔著緊lor∼通常比新人放飛機都會有de惱∼今次相反我無惱∼反而係擔心距....唔知點解突然變成甘...我驚距家長日比人話唔開心∼但係boey都仲係唔明我...∼算啦∼boye差de想call爆距機= =∼唉!∼我都唔知近排做咩∼= =∼

小心身體呀∼各位∼!!請大家繼續為祺峰健康祈禱呀∼!!為會考的人祈禱∼!!(勿忘吉昌都要會考呀∼!!)

刊登時間︰2006-02-19 05:07 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
屬靈故事-