|
|
2008 年 10 月 15 日 星期三  |
| 咁又過一日lu |
分類: 未分類 |
今日過得好快呀^^第1堂數學,朝早冇咩精神,卜左係枱到聽書,但係都係5係咁明>.< 第2堂生物,屌左枱同ppk,葉桌康坐,3條友係到傾左成堂喊野 傾邊個女仔拍過拖邊個女仔係處女 第3堂物理,呀sir問第2個野,又冇人問霆霆野,佢自己無耑耑大大聲係到唉一下(哦),好柒 第4堂中文,又係訓左成堂lu,正係識講個呀sir真係好廢 返多2日又放假喇,快d快d=]
|
| 發表時間:2008-10-15 09:20 PM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 14 日 星期二  |
| 留堂 |
分類: 未分類 |
第1堂,英文,訓下比ms叫醒,再訓,又比ms叫醒~中文,又悶下又玩下咁過左1堂 經濟,差5多訓左成堂,個ms好廢,佢都廢時叫人地醒 佢好白痴的,有人5記得做功課/5記得帶野既話 佢罰人抄30次(我以後要有記性),勁白痴,仲低b過d小學老師 化學,都係差5多訓左成堂,做完個test就訓 lu,5應該話做,係抄 反思成班做我 一陣野ms Ha就話要做reading,1h好努1咁做,岩d5岩d咁啦=](廢話) 放學......
(閱讀全文)
|
| 發表時間:2008-10-14 08:05 PM [ 訪客留言(24) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 13 日 星期一  |
| 算係做晒功課 |
分類: 未分類 |
差左幾日電,今日上堂算係精7神神咁上 反思時間做英文作文,250字好小姐,點知我成個中作得170字,橫店都係要留堂,所以留堂做算 係留堂之前,首先去左個淫賤魔術班先xp,成班仔係到間示咸濕野,個呀sir果然識野,佢都同我地同流合污 5點半聯完課就返上去留堂lu,作完要做埋其他功課wo>.<做到6點半就回家lu,88......... |
| 發表時間:2008-10-13 07:48 PM [ 訪客留言(26) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 12 日 星期日  |
| 咁又過一日lu |
分類: 未分類 |
10點起身去飲茶,5記得幾點飲完lu,返到屋企第一時間又係開電腦,玩到3點去左打波lu 又5記得幾點打完波,返到屋企食完飯爬左係sofa到,5小心恰著左,恰到8點,起身沖涼 之後就黎黎左打qz喇,打完lu,兒家又係做功課時間了......咁快又返學喇!!!!!!>.< |
| 發表時間:2008-10-12 08:56 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 11 日 星期六  |
今日好悶>.<  |
分類: 未分類 |
今日好悶呀>.<11點起左身,刷完牙食完早餐冇乜野做就開左電腦喇, 真係好悶呀,係咁係到聽歌,之後去dl返跑跑卡丁車黎玩 隻game on9得黎幾好玩架xp OMG......今晚d電視節目好悶呀,又on9,今晚都5知點解悶好>.<電腦又玩到悶悶地,5制呀 仆佢個街,今日咁就過左,過埋聽日又返學,仆街!!!!!!!!!! |
| 發表時間:2008-10-11 07:06 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | »
|
|