|
|
2008 年 10 月 5 日 星期日  |
| 補返4/10 |
分類: 未分類 |
琴日遲左起身呀>.<我又遲,霆霆又遲,要詩敏1個係火車站等,5好意思呀>.< 3條友去左沙田green box唱k,$57好貴= =,唱到2點半走人lu, 佢地2個去左行街買鞋,我就去左西9搵佢地班仆街們xp 之後去又一城溜冰,6點溜到10點,$60好正好平,下次再去過=] 5/10 好攰,成身冇力,係屋企打機玩電腦玩qz,咁就過左一日喇=] 希望聽日5好落雨啦
|
| 發表時間:2008-10-05 02:48 PM [ 訪客留言(17) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 3 日 星期五  |
2008 年 10 月 2 日 星期四  |
| 又留堂>.< |
分類: 未分類 |
仆街,日日都要留堂,5想留呀,但係留低又有得做功課wo 空即是色,色即是空 有交功課即係冇交功課,冇交功課即係有交功課 有做功課即係冇做功課,冇做功課即係有做功課 後記:好正呀,今晚乖乖地去洗碗大家姐咁就比多左$100我喇 |
| 發表時間:2008-10-02 09:05 PM [ 訪客留言(21) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 1 日 星期三  |
仆街xp  |
分類: 未分類 |
正仆街黎架2個班主任,仆街,搞到我踢5到社際,屌你老母 留完堂返到屋企食完飯就同洋,健去游水,今次個半鐘游左200米 3條友仔係到係咁偷窺女孩子 點知發現左 10點幾去食完野搵人11點返到屋企 |
| 發表時間:2008-10-01 12:17 AM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | »
|
|