```````
JoeyTsui
暱稱: 杰佬
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
2008 年 9 月 4 日  星期四   晴天


今日都5係咁好過=[ 愉快 分類: 未分類

             第1堂就英文,第1堂冇咩問題,仲要係自己班房到上, 一打鐘Ms Ha即刻話5準汁locker>.<,好彩我汁得切,但係好仆街,竟然汁溜左反思同張ws,我有做反思架,就係因為汁溜左呢2樣野就要罰我地背1段野,好彩我聰明,博佢5記得左,點知真係5記得左wo,好好彩呀

發表時間:2008-09-04 09:47 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 9 月 3 日  星期三   晴天


正式上堂的第1天 分類: 未分類

                 今日終於正式上堂,化學堂勁悶,咩都冇帶,個5知咩衛翠珊嗡左好多野, 

                 搞到我爬左係到,隔離有詩敏,對面有peter,佢成日自言自語>.<

               ~中文堂ok啦,個呀sir兜左勁耐先講佢個姓,姓費wo,但5係讀廢,

                係讀祕密個祕wo~數學堂勁怏開完簿,跟住做ws,都ok易

......

(閱讀全文)

發表時間:2008-09-03 05:10 PM  [ 訪客留言(17) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 9 月 2 日  星期二   時晴時雨


上學的第二天 分類: 未分類

 屌佢老母系,今日返學仲衰過琴日返,悶到乜咁,勁悶勁攰,恰眼訓成日比ms睇到,好5慣呀= =好想返去CL既生活呀

發表時間:2008-09-02 05:29 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 9 月 1 日  星期一   晴天


開學日 傷心 分類: 未分類

 今日係開學日,7點就起左身喇,返到去諗住同ppk一齊坐,點知話要跟學號坐wo,o shit兼o fuck,不過好彩同魚魚,冬2同一枱,跟住入hall喇,有個呀伯講野講左勁耐,聽聽下訓著,仲要比miss見到,成班人睇住晒呀

發表時間:2008-09-01 03:36 PM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2008 年 8 月 31 日  星期日   晴天


就返學喇x] 傷心 分類: 未分類

2日冇玩電腦,所以冇打到qooza,點解冇玩?因為冇玩囉,呢個世界一係有得玩一係冇得玩架啦

琴日同洋洋,豪豪一齊去買皮鞋,3條友買同1款,尻尻地的,買完上左洋洋屋企打機,之後7點幾就去左游水喇,我游水月黎月勁喇,個距離游得遠左

發表時間:2008-08-31 12:41 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


最新文章
考完試喇
考試
就返學
電腦有聲喇^^
2008-12-25
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 94
留言總數: 767
今日人氣: 0
累積人氣: 3385
網站連結
AngelaBaby~XG
JaniceMan~XG