|
|
2008 年 9 月 4 日 星期四  |
今日都5係咁好過=[  |
分類: 未分類 |
第1堂就英文,第1堂冇咩問題,仲要係自己班房到上, 一打鐘Ms Ha即刻話5準汁locker>.<,好彩我汁得切 ,但係好仆街,竟然汁溜左反思同張ws ,我有做反思架,就係因為汁溜左呢2樣野就要罰我地背1段野,好彩我聰明,博佢5記得左,點知真係5記得左wo,好好彩呀
|
| 發表時間:2008-09-04 09:47 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 9 月 3 日 星期三  |
| 正式上堂的第1天 |
分類: 未分類 |
今日終於正式上堂,化學堂勁悶,咩都冇帶,個5知咩衛翠珊嗡左好多野, 搞到我爬左係到,隔離有詩敏,對面有peter ,佢成日自言自語>.< ~中文堂ok啦,個呀sir兜左勁耐先講佢個姓,姓費wo,但5係讀廢, 係讀祕密個祕wo~數學堂勁怏開完簿,跟住做ws,都ok易 ......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2008-09-03 05:10 PM [ 訪客留言(17) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 上學的第二天 |
分類: 未分類 |
屌佢老母系,今日返學仲衰過琴日返,悶到乜咁,勁悶勁攰,恰眼訓成日比ms睇到,好5慣呀= =好想返去CL既生活呀 |
| 發表時間:2008-09-02 05:29 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 9 月 1 日 星期一  |
開學日  |
分類: 未分類 |
今日係開學日,7點就起左身喇,返到去諗住同ppk一齊坐,點知話要跟學號坐wo,o shit兼o fuck,不過好彩同魚魚,冬2同一枱 ,跟住入hall喇,有個呀伯講野講左勁耐,聽聽下訓著 ,仲要比miss見到,成班人睇住晒呀 |
| 發表時間:2008-09-01 03:36 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 8 月 31 日 星期日  |
就返學喇x]  |
分類: 未分類 |
2日冇玩電腦,所以冇打到qooza,點解冇玩?因為冇玩囉,呢個世界一係有得玩一係冇得玩架啦 琴日同洋洋,豪豪一齊去買皮鞋,3條友買同1款,尻尻地的 ,買完上左洋洋屋企打機,之後7點幾就去左游水喇,我游水月黎月勁喇,個距離游得遠左 |
| 發表時間:2008-08-31 12:41 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | »
|
|