|
|
2008 年 9 月 24 日 星期三  |
好野,5洗返學  |
分類: 未分類 |
好野,個風走得遲左dd,教育局停我地課1日=] 好開心呀,可以係屋企抖下,5洗返學恰眼訓=] 星期日生日喇! 你地要陪我唱K
|
| 發表時間:2008-09-24 01:30 PM [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 9 月 23 日 星期二  |
好攰呀~~~  |
分類: 未分類 |
琴晚一點先訓,都5算夜啦,但係5知點解上堂會勁眼訓= = 仆佢個街,個颱風咁撚早黎到,聽朝睇死要返學啦= =屌你老母 星期日生日喇!仲有5日!! 我要唱k=] |
| 發表時間:2008-09-23 07:52 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 9 月 22 日 星期一  |
| 終於打到qooza喇=] |
分類: 未分類 |
中秋節咁就過左喇>.< 13-09-2008 (六) 一早起身就同詩敏,頒欣去左mk red box唱k,等左唱k好耐喇,原本個喉嚨都5係幾店架喇, 但係點都要唱,個喉嚨最後因此而傷上加傷,神仙都救5返,再世華陀都未必救得返
開心既時間過得特別快,2,3點話咁快就唱完了,位位40幾50到,之後就去左行街喇, 點知佢地要買女人野 咁我唯有係出面等 ,等到佢地出......
(閱讀全文)
|
| 發表時間:2008-09-22 09:16 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 9 月 12 日 星期五  |
5係咁愉快的一天  |
分類: 未分類 |
今日真係5係咁好彩,諗住d老師會5記得比功課或者比小d功課,點知全部都係反思果時黎比 一放學就即刻返左屋企換3去練波,6點半練完就即刻返屋企沖完涼再去同霆霆,魚魚,洋洋,健健,kobe去左食糖水, 都ok既,之後就去左游水喇,正仆街黎架,練完波就去游水= =果然抽左根,第1次係左腳,第2次係右腳,右腳抽抽下果時隻左腳又無耑耑 抽埋,屌,自己狂係到叫佢地幫手,係水入面比佢地抬起左2隻腳,係水果到好難拉到......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2008-09-12 11:59 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 9 月 11 日 星期四  |
聽日就放假喇^^  |
分類: 未分類 |
好野,聽日就放假喇,而且數學d功課仲要好笑呀,聽日仲要冇數學堂 咁樣假期就可以盡情去玩喇^^ 星期日上蝴蝶山放火^^星期一就可能去大澳沙灘玩,各位CL同學,想稷就黎啦,無任歡迎! 生日倒數17日! |
| 發表時間:2008-09-11 06:01 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | »
|
|