話說我尋日見到一個有關嬰兒奶粉的廣告。見到個好可愛的BB,突然諗起「薑醋」呢一個名詞。於是,我就同我阿媽講,我想食薑醋。
今日我放學返企,聞到一陣陣薑醋的香氣。原來媽媽煲了一大煲薑醋..........我留緊口水........
I Love My Mother Very Much~
最近好似好忙咁,唔多想用電腦。其實我已經好多了∼
我非常非常非常非常非常非常非常非常非常非常唔中意個化學老師。我覺得佢成日都針對我。
今日實驗堂,勁俾佢閙,搞到我仲喊左出來。其實我做錯左,俾佢閙是正常的。但我無做錯到lor!!!點解佢要話我ar???佢問我問題,答唔到又點ar?唔通有罪ga????我好唔服氣lor........我做晒preparation,所有實現結果都理論性地寫晒出來。咁我做實驗緊係睇下自己d concept啱唔......(閱讀全文)
媽媽無事出左院了∼十分感恩。
媽媽病了,入了醫院。屋企的事情要交給我們幾個化骨龍,真的有點害怕。
今日補習完了就立即回家煮飯給弟妹食,再去醫院探媽媽。見到她正在輸一大包血,真的是很心寒。大家要為我媽媽祈禱。爸爸告訴我,好在及時送媽媽入院,因為她好可能隨時暈倒。要是她一個人在家,暈倒了,真的不知如何是好。幸好現在沒有甚麼事,詳細情況要等報告才知道。她要留院數天。
不過,媽媽不在家。完全不知道如何照顧自己的弟妹要做務........(閱讀全文)