今日同KAIKI返左SCHOOL溫豬 ... ((乖女的我們XDDDD))
好似冇温過書咁 .. 同KAIKI系圖書館狂玩,,,
低b既KAIKI系到扮牛丸&&鳴丸`笑死>v<'''
TO::KAIKI
我依家明笑你既迂牙...XP
到左12點左右 .. 同KAIKI去左更亭打比亞BO**
跟住3個1齊去左睇[[死神再3來了]] ... 死得勁白痴WOR``T^T
1入場果事得3個男仔同埋我地 ... 好靜架!!
點知冇LALA就開始``嚇到我叫左出黎 .. 𤓓皮到爆牙!!!!!
睇到果兩姐妹去哂日光燈果時 .. 我仲以為會打格仔TIM'''
點知刀吾打格仔GE...勁o咀-0-''
個女仔好OPEN...仲死DUCK好型TIM,,>/\<**
睇完MOVIE之後去左BUY雪糕食.......點知```````````````````
KAIKI仆街....好火羅皮牙*v*
BY:::豬KAI 10:21
|