今日好似好吾据某d人咁LOR,,*\/*
好無奈LOR,,T^T
仆街,,你跟乜撚野風牙??
死8婆``你應該問下你老母,,點解生得你咁on染樣撚賤呀**
家陣我好撚吾据你LOR``你收撚皮喇`邊撚個呀你?
成日跟風..食屎LA*
唔撚知醜啦``死姣婆!
而家,,明踩你咪明踩你囉``吹脹呀??*
TODAY我放學果時,,,同 KAIKI..徐嘉..BOBO..HOLLY**5個人去左調景嶺...釘耳!!
我釘左2個,,KAIKI釘左1個,,HOLLY釘左1個 .. >V<''
D!U!!!又話釘耳吾痛!!我FEEL到超爆痛LOR!!頂...=V=''
我立志要釘4個!!T^T*
BY** CHU KAI 21/02/06 =)