今日DAY C 唷 ..*3*
有IS堂,,又係曹SIR代堂AR .. 正牙!!
終於刀到左第5堂-------普通話堂喇,,呵呵*
上普通話堂果陣.....
何狗又冇帶書喇,,又比((曾仆街))罰企LA...
點知又系企系我隔離WOR,,=V=''
勁好笑LOR佢,,
作句果時...要用[[.......,,才........]]作句AR MA*
佢就叫我寫::((何狗到了呠闌街,才知道自己沒有帶會員證!))
笑LUN死我LOR``XDD
明眼人1睇就知係講淫野LOR,,
何狗仲話:
冇會員證5叫雞,,有會員證會有85折,,叫雞會平D WOR*
笑死我喇,,XDD |