Cursor by www.Soup-Faerie.Com
♥Y0u wi11 a1ways be`my f0rever 10ve♥
2007 年 11 月 13 日  星期二   晴天


13-11-07` 分類: 未分類

今日返到學校`開10cker..
我開完我係唔會落去..
等佢?算係啦=]
我等埋鎂儀先落去..
佢..就係起個一刻上左嚟啦..
中文x2 做評估`
ok難嫁都..好彩我都識=]
小息 hea`
ENGx2 肥t0ng 發癲..
冇理佢..自己傾計,玩..
小息 hea`
MATHSx2 聽書聽到就訓`
玩畫劇`我扮校長,
陳永澤扮肥t0ng..
wing1am做觀眾..
呵呵`有fans= =
玩左ok耐..
1unch 同珠食..
差d啃死lo..
陳子康唔知起邊度彈出嚟..
講左句""榮榮嫂""
真係差d啃死lo..= =
TE(C)x2 同楊小姐傾計..
好開心嫁都..
唔會好悶=]
放學 搵Jackie去溫習班..
跟住,經過佢班房`
佢出嚟,咁又見到佢lu..
溫習班 落左去..
有2位熱心人士..
幫左我好大個忙!
thank y0u very much!
溫左陣`悶`
唯有溫多陣= =
溫溫下,開始投入咁啦..
完左搭70k走人`
the end