Cursor by www.Soup-Faerie.Com
♥Y0u wi11 a1ways be`my f0rever 10ve♥
2008 年 1 月 4 日  星期五   晴天


04-01-08 分類: 未分類

呢2日既運動會.幾好`唔錯xdd
楊小姐2日都起Raphael陪我.
比佢話左2日"你Raphael咩?"
哈哈哈.運動會超正呢.
衰在mr kong起度咁解.
咩都關佢是.
我同楊小姐玩.關佢咩是先?
我地未嘈,佢嘈咩先?
搞到miss左場比賽.[對某人好重要既比賽xd]
今日Raphael 4x100.佢去左跑=]
好快!!
楊小姐既連環拍攝技術又好左=]
今日臨尾個陣都ok屈機.= =
1.史sir冇啦啦叫我地坐埋曬一邊.
2.住坐左起佢後2行.珈宜要我坐正佢後面."洗唔洗坐到咁正先?"
3.跟住,再坐落多行.即佢後面個行.但唔係住坐我前面na.比班屈機逼佢出嚟.佢唯有坐我前面.勁無奈.
4.張民宗講左句野嚇窒我."要把握機會,同佢示愛啦."窒曬...
5.佢地問我做咩早退.跟住佢地問佢"你係咪陪佢早退?
6.又冇啦啦話我同楊小姐有左..
今日比佢地搞到窒曬機lo..