|
|
| |
|
6月了時間過得很快
還有8天就考試啦 似乎一點都原在意似的
我都一點唔想在意
好心你啦;好黑人憎呀
日日比埋D作文做死人咩
冇擦黑板又話,,乜你都話嫁啦
教書又唔係好過人
講埋D笑話一d都唔好笑左
唔該有番D自知之明啦..
日日上你d堂真係想死;;悶死人啦...
而家乜都搞緊個TSA
唉~
一個字煩啦
很like現在的feel
希望永遠和現在相同
不用想怎麼怎麼
hope this feel will forever!!
|
| 發表時間:2010-06-01 08:57 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 43 | »
|