恨一個人先叫做罪過 愛一個人又點叫做錯
KCW1314520
暱稱: 爛GAG偉
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
某人生日快樂!
好耐都冇打了
太耐無打了 ==突然想打...
= =
= =
文章分類
全部 (202)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 202
留言總數: 607
今日人氣: 0
累積人氣: 29943
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 12 月 9 日  星期四   晴天


返返學校= = 分類: 未分類

今日返到學校-_-我就同馬詠倫講 今日午膳你仲去唔去禮堂門口扭骰- -
佢話去- -我梗係睇佢表演啦- -佢咁神- -
到左午膳= =呀sir又開檔- -今日唔好彩- -咁岩格黎有合唱團- -
跟住有條友問呀sir 做咩今日無乜人黎玩骰- -呀sir話d人貪新鮮呀麻 笑左- -哈
我最早去到- -正想玩骰果時- -比個靚女拎左粒骰= =呀sir話2分鐘扭完有糖- -
跟住個女仔諗都唔諗都拎上手扭- -以為佢亂黎啦- -點知真係識扭架喎- -
咁我做人無乜都有風度既 我讓女仔- -就快扭完第2層- -我先出手追佢- -
最後梗係追贏左啦- -我扭緊果時不斷聽人格黎既人話 哇 神手 好快 跟住個女仔都話頂 神手- -
最後佢慢過我扭完- -佢扭完一次拎左d糖就走佬- - 可能廢是太柒啦- -比我快佢成條街- -條女我唔識既- -講明先-- 哈= =
我第一次玩呀sir比5粒糖我- -跟住我係咁玩- -係咁拎糖- -拎左2x粒- -跟住比左十幾粒我堂細佬- -佢中1又係e度讀- -
比完佢之後- -再扭- -係咁拎糖- -呀sir同我講你唔好玩扭啦- -你背下金句啦背金句都有糖架- -(金句姐係聖經果d- -)
我同呀sir講你都傻既 我玩骰拎糖仲快過背金句- -哈
之後係咁拎- -馬詠倫黎到果時- -d糖都比我拎左一半- - 我仲係度玩- -係咁拎糖- -
馬詠倫先好笑- -同呀sir講 計時 計時呀 計時呀 屌你計時呀- - 跟住呀sir先幫佢計 哈= =笑到我- -哈
跟住有d同學補完金句呀sir比得一粒糖人- -太少啦- -我除手拎都比左3,4粒果d背金句既人- -因為我真係贏左好多粒- -
馬詠倫仲話- -贏夠20粒唔玩- -最後得個十幾粒- -哈= =全部入晒我袋- -多到- -
最後呀sir 包糖無晒- -一粒都無- -比我贏晒- -係咁玩- -玩左好多次- -拎晒佢d糖- -
我係咁派比人- -哈 呀sir見太多人玩骰- -所以決定- -最快果個先有糖- - 唔洗睇 又係我- - 馬詠倫每次派第2- -無份- -哈
吹到呀sir勁狗- -我扭25秒佢比3粒糖我- - 點知有一次- -比我撞彩 扭到15秒- -破埋自己最快記錄= =條友比得2粒糖我- -
我同呀sir講- -喂 你玩野呀- -我25秒有3粒- -e+快左= = 15秒扭完 你比2粒我- -玩野咩- -哈= =
最後我上到班房- -將d糖拎出黎- -係我師傅黃德君張枱到數- -都有18或19粒到- -仲未計我派比人同埋比左我堂細佬果d喎- -
姐係可能我拎左4x粒糖- - 上到班房- -比黃德君- -拎左好多- -因為我係佢張枱到數- -條友一定扮野拎晒- -哈= =
成績= =我4x粒糖- -馬詠倫 1x粒糖- -其他都係格黎班玩骰既人- -但呀sir袋糖- -我估得六,七十粒到- -姐係話我地班差唔多拎左成包走- -
唔知聽日呀sir仲開唔開呢- -我今日返學話左要掃晒佢d糖- -估唔到真係成功左 哈= =超記得 呀sir係咁數 餘下仲有幾多粒糖- -
我就同我班友講 兄弟們- -差??粒咋- -加油- - 最後終於成功- -
呀sir買糖錢都買到佢破產= =睇黎聽日佢唔會再買檔- -哈= =
放左學- -要留堂- -旅遊測驗- -on9張子宜- -又係我師傅= =又係度唱歌- -仆街唱刑警- -屌
最on9唔係唱刑警- -係條友唔識唱又要哼 - -一時時哼哼下歌- -就唱幾句- -
最on9都唔係e度- -係條仆街- -唱來唱去都係果句- -哼來哼去都係果句- -
我初頭都唔覺架- -見佢係咁唱- -終於有留意到- -原來條友係咁唱同一句- -
我問佢- -佢話 唔識唱呀麻- -係咁架啦- - 妖 低能友- -
旅遊測驗- -得8條題目- -條友- -溫一條 測一條 -- 好難唔合格  = =頂 低能到佢- -
跟住佢話下次約我睇哈利波特- -佢話佢做哈利波特果個角色- -叫我做榮恩- -屌on9到佢- -睇黎魔幻王國單野 拎到佢傻左- -
但咁樣令我明白到- -原來睇戲都要入戲- -投入先得- - 不妨各位下次睇戲 都試下投入一個角色啦= =哈
                                                                                                        完!



2010 年 12 月 8 日  星期三   晴天


病左 福音扭計骰- -笑到我 分類: 未分類

今日冇返學 病左- -
琴晚終於有教好訓- - 琴日早退睇左e生- -問e生拎左d安眠藥
果然好訓左好多
今日學校= =搞福音扭計骰- -(兩樣無關係既野- -比佢整埋一齊真係好野- -就好似福音av一樣= =)
今日係屋企係咁訓 訓完又訓- -醒左又再訓- -
到左學校午膳時間= = 好期待既幅音扭計骰開始左- -雖然唔知咩黎- -但點解我好期待呢- -就係因為我地班派左一個精英出去踩場- -
此人名叫馬詠倫- -5c班- -唔記得幾多號- - 據說呀sir比左2分鐘時間佢扭- -佢話30秒搞掂- -串到佢- -
經過我線人同我講- -話唔計我地班d神手--最快都係1分幾- - 咁咪姐係個個都拎唔到糖- -
聽馬詠倫講- -佢拎左11粒糖 - -
我地班除左e個神手之外- -聽說仲有莫錦文 同埋郭浩銘去踩場- -此2人實力不下於馬詠倫 真係想知學校d糖有冇比佢地3人掃晒= =
跟住4點半到- -我師傅黃德君係msn add我- - 我問佢有冇去禮堂睇野- -佢話d人廢- -我地班d人完全玩晒- -
聽到e句- -突然覺得我地班d人好神 哈 讀書唔見佢地咁勁 玩骰又咁神- -
真係想知- -成個午膳咁長= =佢地3條友係咁拎糖- -會唔會真係拎得晒 - -
聽郭浩銘講- -佢扭爆左學校d骰- -有冇搞錯呀- -學校野就應該留手啦
好攰打到e度算 今晚又食安眠藥 訓lu 應該有一個美夢 哈 e生話我可能太大壓力- -哈所以成日失眠
岩岩收到風-- 原來莫錦文無去到 - -同埋原來係禮堂出面 唔係禮堂 哈 比馬詠倫搶晒風頭 哈



2010 年 12 月 5 日  星期日   晴天


第一次睇3d 分類: 未分類

今日同梁子軒佢地去左睇魔幻王國- -3d 哈 第一次睇有d緊張 哈
笑到肚痛- -打比架仔- -架仔話叫我地買飛先- -屌 梁子軒買左3張- -一張我 一張佢 一張張子宜- -唔買架仔果份- -佢話架仔無話幫佢買埋= =所以唔買= = 笑撚死- -之後架仔去到- -先買飛- -好彩我地格黎個位仲未比人買- -唔係既話架仔- -就自己一個坐好遠睇- -哈
去到戲院門口- -見到一套復仇者之死- -睇到個封面都想入去睇 一睇就知正野啦 架仔有份拍架喎 哈
睇果時- -張子宜坐我格黎- - 係咁同佢吹水- -笑到我- - 佢話睇3d 梗係要玩- -點玩呢- -就係一有d 3d鏡頭- -就要出手= =
例如有一段係講打龍- - 跟住on9張子宜- - 做晒動作 扮拉弓- -射龍- -跟住人地射中左條龍- -佢話係佢射中- -佢都有幫手射- -屌- -on9- -
跟住- -最後見佢咁on9- -仆街 我都玩埋一份- -個戲院都ok多人- -係度玩d咁既野- -真係無野好講 -- 比人笑撚死- -
最後打大佬- -打海蛇- -屌 我同張子宜- -扮拎海叉 射鳩死條海蛇- -仆街啦= =射極都唔中- -個鏡頭- -無支打得中- -
最後打完大佬- -可以返番中國 - - 屌 套戲最後講佢地返返英國- - 我地話返番中國- -
梁子軒仲on9- -有一段係講 個主角話為左納尼亞= =屌- -梁子軒又係度學人講 - - 張子宜又係- -屌 真係入晒腦= =
佢地話3d呀麻- -自己都係埋入面= =
睇完之後- -我同佢地講- -今次大鑊- -琴日莫錦文問我- -去唔去睇黎明行者號= = 我見無野好做- -梗係去睇啦- -
仆街啦- -屌 我睇番魔幻王國既全名- - 屌- - 原來全名係魔幻王國黎明行者號- -仆街- -
梁子軒之前問我去唔去睇魔幻王國- -我又話去睇- -之後莫錦文問我去唔去睇黎明行者號= =屌我以為兩套唔同- -仆街- -原來係同一套野黎- -屌 on9到我- -今次e集唔多好睇我覺得 所以我勸大家都係唔好睇- -真係麻麻= =
睇完戲- -之後去梁子軒屋企打機同埋打邊爐= =
打完邊爐= =屌 鋤大dee= = dee神叉哥- -又有絕招= =
第一局= =比人炒22隻-- 玩左16局- -佢輸左110隻- -
我輸最少- -63隻- -
其中有一局- -屌- -梁子軒出同花順- -on9叉仔- -用蛇仔打同花順- -當無事發生- -
跟住我就串佢  賭聖果度有一句係 花都夠打芙佬 咁你老豆都變鬼佬- - 呀叉仲勁- -蛇都打到同花順- - 佢老豆真係唔指變鬼佬真係 唉
我講e句野- -笑到梁子軒- -傻左 -- 鋤完dee之後- -打番機- - 每次一提到鬼佬- -就笑到玩唔到- -屌- -on9 真係勁on9- -
架仔同呀叉鬥- -我同梁子軒係咁講 係咁笑- - 架仔都忍唔住- -係度笑- -跟住呀叉就入左佢波- -屌 真係笑死- -
呀叉本來話12點前走- -最後比我逼到1點幾先走- -哈
跟住返到屋企- -沖完涼- -比我老豆屌死- - 哈 
                                                                                                  打完lu哈



2010 年 11 月 21 日  星期日   晴天


好耐無打 分類: 未分類

不知不覺 有好似好耐無打- -
最近發現自己既性格 好似變得衝動左
雖然以前都係咁 但睇黎我又要將e份衝動收埋
要變得冷靜! 因為衝動只會露出弱點\
唯有冷靜才能勝利
好想快d到12月27號- -  自己生日- -到時就16歲lu 但都好似無咩唔同- -
仲有好耐先到我想到既時候= = 16歲都等咁耐- -咁果個時候= =咪仲耐 唉!!
都好 仲有幾年時間比我做準備
到左果個時候 我必定.......... 哈 期待中....... 諗起都興奮 哈



2010 年 11 月 16 日  星期二   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼: