今日返到學校-_-我就同馬詠倫講 今日午膳你仲去唔去禮堂門口扭骰- -
佢話去- -我梗係睇佢表演啦- -佢咁神- -
到左午膳= =呀sir又開檔- -今日唔好彩- -咁岩格黎有合唱團- -
跟住有條友問呀sir 做咩今日無乜人黎玩骰- -呀sir話d人貪新鮮呀麻 笑左- -哈
我最早去到- -正想玩骰果時- -比個靚女拎左粒骰= =呀sir話2分鐘扭完有糖- -
跟住個女仔諗都唔諗都拎上手扭- -以為佢亂黎啦- -點知真係識扭架喎- -
咁我做人無乜都有風度既 我讓女仔- -就快扭完第2層- -我先出手追佢- -
最後梗係追贏左啦- -我扭緊果時不斷聽人格黎既人話 哇 神手 好快 跟住個女仔都話頂 神手- -
最後佢慢過我扭完- -佢扭完一次拎左d糖就走佬- - 可能廢是太柒啦- -比我快佢成條街- -條女我唔識既- -講明先-- 哈= =
我第一次玩呀sir比5粒糖我- -跟住我係咁玩- -係咁拎糖- -拎左2x粒- -跟住比左十幾粒我堂細佬- -佢中1又係e度讀- -
比完佢之後- -再扭- -係咁拎糖- -呀sir同我講你唔好玩扭啦- -你背下金句啦背金句都有糖架- -(金句姐係聖經果d- -)
我同呀sir講你都傻既 我玩骰拎糖仲快過背金句- -哈
之後係咁拎- -馬詠倫黎到果時- -d糖都比我拎左一半- - 我仲係度玩- -係咁拎糖- -
馬詠倫先好笑- -同呀sir講 計時 計時呀 計時呀 屌你計時呀- - 跟住呀sir先幫佢計 哈= =笑到我- -哈
跟住有d同學補完金句呀sir比得一粒糖人- -太少啦- -我除手拎都比左3,4粒果d背金句既人- -因為我真係贏左好多粒- -
馬詠倫仲話- -贏夠20粒唔玩- -最後得個十幾粒- -哈= =全部入晒我袋- -多到- -
最後呀sir 包糖無晒- -一粒都無- -比我贏晒- -係咁玩- -玩左好多次- -拎晒佢d糖- -
我係咁派比人- -哈 呀sir見太多人玩骰- -所以決定- -最快果個先有糖- - 唔洗睇 又係我- - 馬詠倫每次派第2- -無份- -哈
吹到呀sir勁狗- -我扭25秒佢比3粒糖我- - 點知有一次- -比我撞彩 扭到15秒- -破埋自己最快記錄= =條友比得2粒糖我- -
我同呀sir講- -喂 你玩野呀- -我25秒有3粒- -e+快左= = 15秒扭完 你比2粒我- -玩野咩- -哈= =
最後我上到班房- -將d糖拎出黎- -係我師傅黃德君張枱到數- -都有18或19粒到- -仲未計我派比人同埋比左我堂細佬果d喎- -
姐係可能我拎左4x粒糖- - 上到班房- -比黃德君- -拎左好多- -因為我係佢張枱到數- -條友一定扮野拎晒- -哈= =
成績= =我4x粒糖- -馬詠倫 1x粒糖- -其他都係格黎班玩骰既人- -但呀sir袋糖- -我估得六,七十粒到- -姐係話我地班差唔多拎左成包走- -
唔知聽日呀sir仲開唔開呢- -我今日返學話左要掃晒佢d糖- -估唔到真係成功左 哈= =超記得 呀sir係咁數 餘下仲有幾多粒糖- -
我就同我班友講 兄弟們- -差??粒咋- -加油- - 最後終於成功- -
呀sir買糖錢都買到佢破產= =睇黎聽日佢唔會再買檔- -哈= =
放左學- -要留堂- -旅遊測驗- -on9張子宜- -又係我師傅= =又係度唱歌- -仆街唱刑警- -屌
最on9唔係唱刑警- -係條友唔識唱又要哼 - -一時時哼哼下歌- -就唱幾句- -
最on9都唔係e度- -係條仆街- -唱來唱去都係果句- -哼來哼去都係果句- -
我初頭都唔覺架- -見佢係咁唱- -終於有留意到- -原來條友係咁唱同一句- -
我問佢- -佢話 唔識唱呀麻- -係咁架啦- - 妖 低能友- -
旅遊測驗- -得8條題目- -條友- -溫一條 測一條 -- 好難唔合格 = =頂 低能到佢- -
跟住佢話下次約我睇哈利波特- -佢話佢做哈利波特果個角色- -叫我做榮恩- -屌on9到佢- -睇黎魔幻王國單野 拎到佢傻左- -
但咁樣令我明白到- -原來睇戲都要入戲- -投入先得- - 不妨各位下次睇戲 都試下投入一個角色啦= =哈
完!
|