恨一個人先叫做罪過 愛一個人又點叫做錯
KCW1314520
暱稱: 爛GAG偉
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
某人生日快樂!
好耐都冇打了
太耐無打了 ==突然想打...
= =
= =
文章分類
全部 (202)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 202
留言總數: 607
今日人氣: 0
累積人氣: 29939
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 3 月 1 日  星期二   晴天


不祥之兆 分類: 未分類

有冇搞錯呀
部電腦又hand機了- -e次比之前hand得仲勁- -
e+連玩都玩唔到了- -開機都有問題- -
睇黎真係要搵人整整
最慘就係我將我全部相都擺晒入去部電腦到 屌 睇黎又無晒了
由於我中2開始 搬左入黎新屋住- -每一次hand機都無晒我所影既相
今次好似係第3次 如果真係拎唔番d相
睇黎我中2到e+中5  e 3年時間既相全部無晒.................
我真係好撚無用............
第3次了 衰過兩次 我都仲唔記得將d相整後備
睇黎今次真係抵我死
難道真係天要亡我?
難道真係次次都要將我的照片 回憶 通通取回?
唉 自問自己真係好無記性 唉
睇黎這幾年的回憶又黎我而去
琴日 唔知點解個心 好似有d野係度 好似有d不祥之兆
到琴日下午我認為都係自己既錯覺
點知到琴日夜晚 我部機就hand左.........
搞到又失眠........ 今日返到學校講堅真係好眼訓.........
唉 點解天好似次次都要把我既回憶拎走........



2011 年 2 月 26 日  星期六   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:你估下 )


2011 年 2 月 22 日  星期二   晴天


= =無奈的一天= = 分類: 未分類

今日終於唔洗去313c了= =
成日好似聽到有人串我= =你唔洗313既= = 心諗 你老母呀- -
之後好想就無啦啦到午膳- -又同wdy食飯= = 又講埋d鳩野- -真係笑死
之後好快就音樂堂= =
都唔知好嬲定好笑= =
miss話比我地睇番我地自己班既表演同埋我地未睇既班既表演= =
之後睇完之後= =黃德君話miss 睇6a班呀 好睇呀= =
跟住有好多個男仔都讚成黃德君所講既野- -
之後黃德君同我講= = 6a正呀 好睇呀= =
我心諗 你老母呀- -
你話睇唔緊要- -點解係要話我呢= = 何必呢.............
之後真係播果時 我聽到黃德君講 你睇郭鎮偉睇得幾投入= =
我就立即用我既右手舉出我既中指= = 之後黃德君都笑左= =
講堅 係咁多班之中- -我覺得最好睇係6a班- -雖然係拎季軍= =但我覺得係最好睇
佢地跳舞堅係好睇- -好快就著我吸引過去- -
睇緊果時 黃德君就同我講 郭鎮偉 請食飯呀- -多謝我啦- -
突然我唔小心講左句仆街(細細聲講= =)
跟住撚爺同我講 喂= = 因為我坐老師面前= = 唔小心講左句粗口- -
我覺得佢係聽到- -但好彩佢無罰我- -
e次再睇6a班 講堅真係有一種感覺 同上次音樂日果時睇既感覺係一樣- -哈
真係好想再睇多次6a班既表演啊= =

我諗你無講錯
無錯 佢雖然唔係咩靚女
但我鐘意佢有一種其他人無既野
這樣才是我真正鐘意佢既原因
所以唔該唔好再同我講 佢唔靚
我好希望你地識得欣賞別人 唔好再用眼睛去睇人
係度成日講靚同唔靚
其實你地咁樣講我無乜所謂
我都係講番果句 各花各眼
我唔可以強逼你地話佢好靚
但佢係我心目中已經係最靚了!



2011 年 2 月 4 日  星期五   晴天


無聊野 分類: 未分類

經過E排既日子- -
我又發現自己既缺點
睇落去好似無乜野 但對我黎講已經係好嚴重
前幾日- -同R頭,區子,肥肥,撚爺佢地班友打信長 屠殺街場- -
跟住有一次 真係忍唔住- -唔小心屌鳩R頭- -
我話 屌你老母呀 信長食幾撚少兵 唔撚識玩唔好玩呀麻- - 食49隻兵屌我地個個最少都100兵以上 你仲要玩信長得49隻 出埋D ON9裝 又唔係神 就唔好鳩玩啦
以前既我都唔會咁- -E+既我好撚屌鳩人= = 唉 真係好似有少少對佢唔住- - 講堅 我自己唔係勁- -但見到人又想屌人- - 唉 真係有D對唔住佢呀- -


打番其他野先
唉 好唔想返學 但又要等到返學先可以見到你
但你又唔認識我- -我又諗唔到咩辦法去令你認識我
E+遇到問題就係
第一 點樣可以令你認識我= =
第二 我仲讀唔讀上去好- - 唔讀就以後見唔到- -
第三 就算比我識到- -又應該點溝佢好- -
第四  我連人地有無男朋友我都未知 唉........
第五 ....................
好多好多問題= =

難道真係要學自閉既呀源咁講  這些機會不是屬於我的
E+我只可以話 相逢恨晚 造物弄人  唉........... 真可悲啊 唉...........
我應該去爭取 還是 放棄呢?? 唉.................................
認真的說 她是我第一個真真正正喜歡的人
如叫我去爭取 我又沒勇氣
如叫我去放棄 我又捨不得
應該點樣好呢 唉...............



2011 年 1 月 30 日  星期日   晴天


此主題叫無主題= = 分類: 未分類

今日= =早上- -一起身- -又像平時一樣- -
突然心口隱隱作痛= = 真想用手拎左自己個心出黎一樣
之後-- 我去左大廳到訓= =
訓到早上11點半= = 去伍煒然到打ps3= =哈
之後= =打打下機- -打到3點半- -打到補習都遲到 -
去到補習已4點- -
今日本來約左肥肥同撚爺黎我屋企坐- -(由於我家無野玩- -所以只能比佢地坐)
由於我補習遲到- -所以比平時特別遲放- -唉
本來約左佢地5點- - 但我搞到6點幾先放- -唉
真係有d對佢地唔住- -唉
之後約左6點45分去陣地打機- -
仆街- -唉 又遲到了- -
我都以為我遲架啦- -點知班仆街仲遲= =唉 (除左我師傅 黃德君)
搞到7點先真正開始打機- -係未打機果時- -我又睇果個人 d相  真係好睇 我十分著迷 哈(知道係邊個既人 千奇唔好講係邊個 否則無fd做)
每次見到都只能歎息 唉........ 條女咁索 唉 又無望了 排隊都排唔到我
但都係算啦 睇下相已滿足 唔洗真係溝到手 唉 只恨自己無能力吧!
之後真係開始打機- -
初頭打都唔錯- - 唔算好 亦唔算差= =
但之後有一次我揀左寧寧 單中黎玩- - 就發生問題- -
真係唔知點解- -個心 唔係諗住打機 而係諗住佢- -估唔到比梁子聰 汁雞殺左我- -我當時勁無奈- -都唔知自己係度搞乜
第2次 第3次- -係咁比人殺- -唉 個心都仲未返返黎- -都仲係 諗住佢- - 唉 都唔知自己搞咩- -
打到一半之後-- 我就同自己講 好 收拾心情 準備作戰- - 不能再一心二用
雖然最後贏左- -但個心最後都唔係係打機度- -而係擺左係佢度- -唉
真失敗- - 難道我真係太過固執?? 得唔到既野就一定要得到 才能放心?? 唉..........
打完機之後去左一間類似酒樓既地方食野- -
係食 叉燒包呀 飯呀既地方- -哈 由於我無乜胃口- -所以都係叫左個粥食- -
之後連粥都食唔晒- -唉 頂- - 無計 無野好做- -係度同班友吹下水= =搞下笑- -
跟住黃德君 食左個飯話 唔夠飽 但又無錢-- 哈
我成日同區子講 夠唔夠飽呀 唔夠再叫過 但自己比錢-0-
跟住- -岩岩黃德君- -話唔夠飽- -跟住我話咁再叫囉 = =
條友唔信我- -話驚 佢叫左 之後我唔幫佢比錢- - 我心諗= =我係唔係咁無品呀- -我叫得你叫 你就叫吧- -哈
唉 唔通真係我個人本身既問題- -唔知點解從e件事- -反映出- - 睇黎我個人本身真係出現問題- - 唉................ 又一失敗之作- -
講堅- -我真係好真心叫黃德君再叫野食- - 諗住幫佢比架- - 但佢唔信我- -雖然佢最後都叫左  同埋我都覺得無乜野唔開心--
但唔知點解我個心 又開始多疑了- -唉
有時真係搞到自己 傻左- - 有時我做既野- -會同我心諗既野相反- -唉 都係只能恨我本身既問題吧!!! 唉...................
不打了 攰..................................................                                                                         
                                                                                                                                                            完!