經過E排既日子- -
我又發現自己既缺點
睇落去好似無乜野 但對我黎講已經係好嚴重
前幾日- -同R頭,區子,肥肥,撚爺佢地班友打信長 屠殺街場- -
跟住有一次 真係忍唔住- -唔小心屌鳩R頭- -
我話 屌你老母呀 信長食幾撚少兵 唔撚識玩唔好玩呀麻- - 食49隻兵屌我地個個最少都100兵以上 你仲要玩信長得49隻 出埋D ON9裝 又唔係神 就唔好鳩玩啦
以前既我都唔會咁- -E+既我好撚屌鳩人= = 唉 真係好似有少少對佢唔住- - 講堅 我自己唔係勁- -但見到人又想屌人- - 唉 真係有D對唔住佢呀- -
打番其他野先
唉 好唔想返學 但又要等到返學先可以見到你
但你又唔認識我- -我又諗唔到咩辦法去令你認識我
E+遇到問題就係
第一 點樣可以令你認識我= =
第二 我仲讀唔讀上去好- - 唔讀就以後見唔到- -
第三 就算比我識到- -又應該點溝佢好- -
第四 我連人地有無男朋友我都未知 唉........
第五 ....................
好多好多問題= =
難道真係要學自閉既呀源咁講 這些機會不是屬於我的
E+我只可以話 相逢恨晚 造物弄人 唉........... 真可悲啊 唉...........
我應該去爭取 還是 放棄呢?? 唉.................................
認真的說 她是我第一個真真正正喜歡的人
如叫我去爭取 我又沒勇氣
如叫我去放棄 我又捨不得
應該點樣好呢 唉............... |