時間一日一日咁過
好快又考試- -得番兩個月到- -
返學咁係咁樣過日子- -
唔返學又係咁樣過日子
真係好悶- -
有咩方法可以解下悶- -
睇黎由今日係 我要戒口 唔好咁多kai野
就算講 都廢是再講來講去都係果d
例如 毒少陣呀 唔好講粗口呀 ed之類
因為係咁講會無左果個感覺 會麻木
可能因為我地成日講 日日講
搞到返學既日子同平時一樣
因為日日都係同fd吹水
但吹來吹去都果d 所以搞到無乜新意- -
可能正因為咁樣 所以我覺得要搞d變法- -
唉 剪左個柒頭- -我自己照鏡都唔慣- -
星期3 返到學校- -比人見到都唔知會唔會比人捉- -
星期5仲衰- -一定比人捉硬咁制- -
但我一定唔會再剪頭髮- - |