恨一個人先叫做罪過 愛一個人又點叫做錯
KCW1314520
暱稱: 爛GAG偉
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
某人生日快樂!
好耐都冇打了
太耐無打了 ==突然想打...
= =
= =
文章分類
全部 (202)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 202
留言總數: 607
今日人氣: 0
累積人氣: 29937
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 7 月 21 日  星期四   晴天


== 分類: 未分類

唔知大家有冇試過呢.....................................................................................
明明對方係一個陌生人  但你第一眼望落去會覺得好面善
好似識左好耐既故友
唔知點解我成日都會有依種感覺
明明唔識得人 但都會有一種感覺就係日後必定會成為朋友
好奇怪的感覺
記得中四的時候 我同以前的同學唔同班 去到新的班 遇到好多唔識既人
但唔知點解一眼望落去 就會覺得某些人日後必定好fd 某些人會唔fd
中四的時候 再有依種感覺 所以我就on99咁幫果條友 無錢的話 我會請佢食飯
要錢的話 我會借比佢
唔知點解 佢一要我幫忙 我都一定會幫 好少say no 但明明識左唔夠一陣 就好似當左佢係識左好耐既人
唔知大家有冇試過咁既情況呢  我就成日都遇到

如果有一個你唔識既人要你幫忙 你會唔會幫佢??
如果我第一眼望到佢 有一種好似識左好耐既感覺既話
唔知點解真係會傻傻地咁去幫佢
係性格問題 定係 感覺問題 ?
我記得我睇過一套戲
其中有一段  係講細佬 去搵佢大佬
之後我一眼睇落去以為同一個人黎- -
但我老豆同我講 話係兩個唔同演員黎
之後我睇左好耐 先分到原來真係唔同演員黎- -連個樣都差好遠
係我眼有問題?? 認唔到人樣所以覺得好多陌生人都好面善??

一諗到e點就頭痛
係唔係本身就出了問題呢??
係錯覺?? 還是 眼有問題??
有時好似做岩 但都會比人屌
咁係唔係我做錯呢? 定係果個人無理取鬧?
當有幾個好友  同時講你另一個好友的壞話時
咁你應該信邊一邊?
為何我會如此無用呢.......  唉.........
好多問題的出現 係唔係就係令我之前長期失眠的原因?? 還是自己又諗多左??
係唔係因為有太多決擇 導致我e+成日都多疑同埋咩都無所謂呢?
生存枉枉都係比死更難受.........



2011 年 7 月 15 日  星期五   晴天


遲來的文章 分類: 未分類

以前我應承左一個人
會為佢打一篇文章 關於佢 但遲遲都無打到
e+記番起 突然想為佢打番
佢係一個性格開朗既人 有d重友情既人
我都ok鐘意佢份人
雖然識佢既時間唔長
平時又好似無乜野同佢好講
當我無野做  悶既時候都會不自覺搵佢傾下計 吹下水
e個人年齡大過我
但思想好似kai過我好多- -
成日自拍 但有d真係麻麻 唔多好睇- -哈
但當然有d都好好睇啦
真係唔記得點樣識佢了
可能這就是緣份啦( 請勿誤會 唔該!)
見到佢真人 根本連句hello 都唔會講句- -望都唔望大家 好似大家唔識大家咁
但係msn到就好似另一個人咁- -雖然無乜話題 但唔知點解傾傾下 時間又過得很快- -
我好後悔既一件事就係本來我教教下佢玩扭計骰 無教到 只係教左第一層
因為果時撞正我心情唔好 同埋唔知點解有d燥 所以就無教到 叫左第2個人教佢
e件事我都內疚左好耐 覺得自己有d衰 明明自己講過會教 但最後都無做到 真係有d遺憾
所以有一次佢生日  我問過佢想要咩生日禮物 最後就買左比佢 e次就當補償番比佢
雖然問人想要d咩--真係好on9 好老土- -我覺得 但我真係唔多了解佢- -無計 都係問問好d- -等陣鳩買 人地唔鐘意就唔好啦!
但最記得果次既生日禮物- -我係唔知遲左幾耐先送比佢- -希望佢無嬲啦- -哈 應承會送- -但等左好耐好耐好耐先送番比佢!
唔知點解成日覺得佢有少少串 可能係語氣問題 我聽錯了罷
以前都唔係好fd- -  e+仲少溝通  睇黎我地之間既友誼好快結束 加上自己又要補考- -睇黎應該真係可以講定88咁制
給永遠的好朋友!
記得你講過我qz打d字好細隻 今次就為左你而整大d字吧  等你睇得好d  舒服d吧



2011 年 6 月 15 日  星期三   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:自己撞吧 好簡單 )


2011 年 6 月 14 日  星期二   晴天


我性格係唔係真係有問題? 分類: 未分類

考試終於到了
由小學雞以前好驚考試 覺得唔溫書唔得 驚唔合格到e+
考試仲好 唔洗溫書 考完放學去打機lu 果種心態真係越黎越hea
生存真係好似無乜意義
好似咁on99咁 不斷重複又重複咁做同一件事
由細到大 都仲係好似一個傻仔咁
唉 睇落去好似變左好多 連考試都唔理
實際根本所有野都無變過
唔知點解e+開始唔想再諗起以前既野
真係好痛苦
有時比人屌果時真係好唔撚鋸
但無計 你勁過我 ok u win 你屈我機
真係唔知係唔係比人屌得多
屌到e+無乜知覺
e+情緒永遠得兩種 一係開心咁笑 二係無奈咁笑
我已經開始覺得自己唔正常
好頭痛
點解大家同樣都係中5既學生 但點解諗法可以咁唔同
我真係唔明白
講堅 有時係班課都覺得自己班都唔似中5既學生
我覺得好on9 我溝通唔到
我就算有心事我都唔會同人講
因為我覺得大家唔同lv 溝通唔到
我覺得你地唔多明白我
但我覺得ed唔係你地既錯 反而覺得係我自己有問題
有時同fd吹水 都會聽到d fd話呀邊個邊個 性格好有問題呀 之類果d
我聽完 相比之下我覺得自己仲有問題過佢地
連我自己都覺自己性格有問題
但當我問fd果時 佢地都只係會話ok呀 無乜野 咁樣
反而令我更多疑
我真係唔信一個人會無缺點
點解我問fd果時佢地會答我唔到
點解.............
如果有人問我 問佢自己性格有冇問題既時候
我自己都一定會爆晒佢d衰野出黎
唔知係唔係識得d fd太耐
講堅熟就真係好熟 但就係因為太熟 所以我無法同你地講祕密
我突然覺得 我係街邊聊個呀伯吹水 都好過同d fd吹
真係唔知點解會有一種咁既感覺
越fd就越小心 越信唔過
係唔係我性格真係出現左問題?



2011 年 5 月 26 日  星期四   晴天


我的老豆 分類: 未分類

我老豆係一個超勁既人
佢好鬼死好戲連我都分唔出佢幾時係真幾時係假
佢成日將d明明係錯既野講到變成岩
明明岩都變成錯
唔知點解我覺得做佢個仔有d好可惜
e+係我d fd到都搵唔到一個好似佢咁仆街既人
如果我同佢唔係兩父子你話幾好呢
有時覺得我e+老豆好黑我憎
因為佢成日屌你果時 你都一定唔夠佢黎
佢太有自信 每當佢一大聲講野 就會講到好似變成真既一樣
明明錯都變成岩 只能好無奈咁比佢屌我
有時我又好鐘意我e個老豆
唔知係唔係有遺傳
我同佢都好鐘意賭
佢捉人心理真係好叻
唔知點解對住佢 我會變得好無自信心
唔知係唔係因為佢係我老豆 我知道佢太了解我
所以每次同佢嘈 都會避一避佢 唔想同佢嘈
佢教我既野 我覺得好實用
雖然招招都好狗 好仆街 但唔知點解又好讚成佢既做法
當我有唔明既時候 都會問一問佢既意見
有時我真係當佢係fd 多過當係我老豆
如果我唔係佢個仔
我就可以睇到佢既另一面
可惜 我就係佢個仔 永遠都無法睇到佢既另一面
佢既另一面就好似要對住d 熟fd先會出黎一樣
就好似我地咁 對住父母係一個樣 對fd係另一個樣一樣道理
你唔會對住父母同fd都係同一個樣架麻
有時我真係唔多想理e個老豆 但有時一定要靠佢既力量 先幫到我
果下真係好黑人憎 好矛盾
只能說 我老豆係一個好有能力既人
我對佢只係一種工具 一種幫我解決困難既工具
唔知你地又點睇你地既父母呢@@