唔知大家有冇試過呢.....................................................................................
明明對方係一個陌生人 但你第一眼望落去會覺得好面善
好似識左好耐既故友
唔知點解我成日都會有依種感覺
明明唔識得人 但都會有一種感覺就係日後必定會成為朋友
好奇怪的感覺
記得中四的時候 我同以前的同學唔同班 去到新的班 遇到好多唔識既人
但唔知點解一眼望落去 就會覺得某些人日後必定好fd 某些人會唔fd
中四的時候 再有依種感覺 所以我就on99咁幫果條友 無錢的話 我會請佢食飯
要錢的話 我會借比佢
唔知點解 佢一要我幫忙 我都一定會幫 好少say no 但明明識左唔夠一陣 就好似當左佢係識左好耐既人
唔知大家有冇試過咁既情況呢 我就成日都遇到
如果有一個你唔識既人要你幫忙 你會唔會幫佢??
如果我第一眼望到佢 有一種好似識左好耐既感覺既話
唔知點解真係會傻傻地咁去幫佢
係性格問題 定係 感覺問題 ?
我記得我睇過一套戲
其中有一段 係講細佬 去搵佢大佬
之後我一眼睇落去以為同一個人黎- -
但我老豆同我講 話係兩個唔同演員黎
之後我睇左好耐 先分到原來真係唔同演員黎- -連個樣都差好遠
係我眼有問題?? 認唔到人樣所以覺得好多陌生人都好面善??
一諗到e點就頭痛
係唔係本身就出了問題呢??
係錯覺?? 還是 眼有問題??
有時好似做岩 但都會比人屌
咁係唔係我做錯呢? 定係果個人無理取鬧?
當有幾個好友 同時講你另一個好友的壞話時
咁你應該信邊一邊?
為何我會如此無用呢....... 唉.........
好多問題的出現 係唔係就係令我之前長期失眠的原因?? 還是自己又諗多左??
係唔係因為有太多決擇 導致我e+成日都多疑同埋咩都無所謂呢?
生存枉枉都係比死更難受.........
|