恨一個人先叫做罪過 愛一個人又點叫做錯
KCW1314520
暱稱: 爛GAG偉
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
某人生日快樂!
好耐都冇打了
太耐無打了 ==突然想打...
= =
= =
文章分類
全部 (202)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 202
留言總數: 607
今日人氣: 1
累積人氣: 29940
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 5 月 18 日  星期三   晴天


== 分類: 未分類

近日見到呀簡係禮堂到跳左幾下舞
突然令我諗起音樂日
其中一班既跳舞
係我眼中= =
唔知點解覺得跳舞係專比D女仔跳
有時真係覺得好好睇 唔係個樣好唔好睇
已係跳舞令佢地有一種氣質
令佢地好睇
所以我成日覺得呀簡跳舞唔好睇 哈
因為我覺得佢有少少高 跳出黎無咁好睇
對埋唔知點解睇住呀簡跳舞真係比唔到FEEL我- -
相比音樂日果班 真係跳得好好睇 印象好深刻 睇果時都好有FEEL

如果D靚女識得跳舞
就更加好睇
好似劉亦菲咁
自問自己都鐘意左佢好多年 哈 做左佢FANS好多年
E+聽番佢D歌 D人話佢唱得唔好聽 但唔知點解我都覺得好好聽
之後睇佢D MV 見到佢跳既舞真係好好睇
又係好有FEEL
到左E+我都唔知自己係鐘意佢個人定係鐘意佢跳舞定係唱歌
最認得有一次呀叉串我 話劉亦菲平胸 唔靚女
之後比我爆粗話佢- -話左好耐  E+諗番起真係好好笑
咁呀叉又低死 我覺得自己無做錯 哈 鬼叫佢串我女神 哈



2011 年 5 月 10 日  星期二   晴天


== 分類: 未分類

差d連續3日去新元中睇戲= =
前日去睇倩女幽魂
ok好睇呀
但都係覺得張國榮做得好d 同埋劇情好d
當然啦打鬥場面同舊果套無得打- -
e+ d特技好睇咁多
估唔到睇完之後 郭浩銘會係fb話最後果度喊唔出黎
真係估唔到郭浩銘咁感性= =
今次睇戲 本來我睇得好專心好專心
就快投入到戲內- -
頂 班友成日搞爛gag
好難專心投入睇戲- -
琴日同我屋企人睇關雲長
講堅一般- -
打鬥場面算多架啦
但關雲長用大刀既鏡頭得幾個- -
一開波仲比人打爛埋把大刀
關羽?? 收皮吧- -
之後關羽好似轉左超人上身一樣- -
精通十八般武藝
連刀呀 雙劍 弩 都識用- -仲要下下射中人- -
10條友sm黎射佢 都唔中- -
你最屈機了- -低死啦d人= =
所以e套勸大家唔好睇-0-
倩女幽魂都算ok
差d今日再去睇火拼時速5
但由於馬詠倫唔去睇我都唔去了- -加上我對套戲都麻麻
最憎睇英文戲= =但聽講d人話都ok
所以大家都可以比錢入去睇既- -



2011 年 5 月 3 日  星期二   晴天


@@ 分類: 未分類

有時真係好唔明白人既自信係邊度黎
姐係有D人打機好撚廢 好似梁子聰果D ON9呢 都可以咁有自信咁講野
仲要吹到自己有幾勁 屌 連我咁廢你都秋唔贏就唔好串啦(已經唔關梁子聰事 岩岩果個係例子黎)- -仲要吹到幾勁幾勁- -
有事睇到好多次都係咁 可能你地講得岩 通常勁人係唔會話自己勁 而話自己勁果D通常唔係勁人
係唔係因為我賭得錢太多 輸得太多 輸到麻木了嗎?
有一日鄭展峰同我講 你唔覺D人成日吹到自己幾勁幾勁既時候 你會有一種想串番佢廢既感覺架咩
我話唔會
跟住峰有時話- -唉 同你單獨傾ED真係好無癮- - 佢話佢同黎家豪傾果D有好癮 因為兩個人都係一樣性格- -
跟住峰話 咁當有人串過你廢既時候 你會唔會好努力咁整勁自己 之後再去串番果D話過你廢既人
我話唔會架喎 串我廢既人我都唔多理會 唔會重視佢地所講既野
峰問我 咁咩人講既野你先會理會
我答我視佢為對手既人囉
咁峰話 咁姐係我地唔係對手啦
我話係呀 係朋友呀麻 哈
對住朋友 真係唔可以用太多心計係估佢地 好似好衰
唯獨 對住你我可以好安心咁用心計 猜測你既心思
因為我覺得你同我都係一樣
好多事都係擺係心到 唔流係表面 正因為咁樣我先視你為我對手
有時明明好清楚你下一步會點做
但我都唔多相信自己既判斷
因為話晒都識你好耐 好清楚你既思路
但唔知你會唔會突然間變招黎打番我
所以錯過左好多次機會

係E度打埋我對住留級生既感覺先
黎家豪
人稱 周公瑾
有時真係好佩服佢- -
超記得第一次聽佢講信長果時- -佢話佢係LOSER 2軍 (LOSER勁團黎- -)
以為真係好勁- - 原來都係一般 唔太強
同鄭展峰 同一類人
好勝性極強
輸過比人之後一定要贏番人一次先安心= =
讀書成績中上
有時好聰明 有時好蠢 會睇唔清對方既用意
我對佢都有少少猜忌 但真係少少 少到乜咁
我成日都話- -同周公瑾可以講仁義咩- -
有時覺得佢好八卦 佢個樣話比我聽 佢唔多口密
所以我成日都話佢 哈
有時好似我明白佢諗咩- -但佢唔明白我諗咩- -

鄭展峰
成Q日讀書 睇書- -真係有少少O左- -
估唔到仲有D咁既人
讀書都算好勁
佢既聰明 最特出
有時佢好執著果時 就真係點勸佢都無用
但有時都會一時大意左
例如打信長- - 有一次佢地都贏硬咁制= =但比我地一下直爆 贏左 哈= =
佢只係好無奈咁爆粗- -哈
但無可否認真係好勁
但好可惜 我們永遠只係朋友 不會係對手
唔知點解我次次既諗法 同佢都有所出入=  =哈 所以有時佢同我傾 都OK無癮- -次次都相反 哈

黃海林
我的恩人
如果以後有咩事 請搵我 我幫到既 一定幫 放心
我既欣賞E個人
因為佢好呆 但佢果種呆係扮出黎 我覺得
成日係網吧打信長果時- -黃德君都會屌鳩黃海林- -
因為佢做既行為真係好ON9 好仆街- -
伏兵卷 忍刀- - 大友1LV爆人150- - 係唔係KAI架- -
做咁多意想不到既行為- -我真係好佩服- -
係全部同學黎講 我最信得E個
因為佢好多事擺係心到 就算5,6條友傾計- -佢都可以唔講野 只係聽
所以我都捉唔到佢既心思
讀書又算中上 OK --
真係無得頂
成日同佢1對1 吹水果時最有癮
有種感覺係 就算我唔係西英讀 都應該仲有聯絡 哈

一日兄弟一世兄弟  有時搵我 我一定幫



2011 年 4 月 26 日  星期二   晴天


好耐無見了 兄弟 分類: 未分類

好耐無去梁子軒屋企了
好耐無同呀叉 架仔 張子宜 佢地打機
去番既感覺係好唔同
同佢地踢足球= = 我完全唔夠秋- -
佢地既實力比以前勁好多倍- -
我現在的實力仲未係對手- - 次次打親 上半場都輸3比0 - -
我決定要苦練番踢波
枉我以前贏呀叉 上半場3比0 -- e+調番轉- -真係勁無奈- -
我決定要拎番一d 屬於我既野
你地比多少少時間我 我必定係後面追上黎 信我
不出1個月我必定追到
打完機之後- -又鋤大dee- -
笑左- - 架仔 渣住4條8- -一開波人地行條蛇- -以為有得打啦- -點知比梁子軒打4條9- -出黎
架仔見到勁無奈- - 我地笑左- - 到最後佢渣住既4條8- -係無得打- -枉佢咁-6- -渣住4條8- -真係慘- -
之後打打下 佢行1對a- - 跟住佢以為有得出4條8啦- - 點知張子宜又出1對大a- -架仔又無得出 4條8- -勁撚無奈- -
之後第2場- -架仔打完頭3隻牌- -就係咁大- -比我知道佢渣住2手 蛇花果d= = 我故意留住d大牌黎打鳩佢- -
最後佢等到呀叉出條蛇仔- - 之後到我打 我唔打我話大- - 到架仔 屌佢 4條q- - 勁撚無奈
之後架仔仲話ya 終於結到牌 佢之後果條係芙盧黎- - 當佢以前自己贏果時 我話 我有話大咩- -4條q咋- -我渣住4條a- -
架仔又爆粗- -我地幾條友對番佢話 ya  真係笑撚死- -佢好柒- - 諗住4條q大晒- -可惜我4條a- -
架仔e兩局既重創之後- - 佢d牌 一局比一局差- - 最後輸最多- -最後果局- -比佢渣到同花順- -
佢出到之後就話ya- -勁大聲講ya 比梁子軒屌- -果時大約係深夜2點半到- -
最後架仔都係輸最多- - 之後可能次次見到佢都會對住佢講ya= =佢仲有埋動作架- -好可惜我唔識形容- -下次做比你地睇- -

琴日
神早7點幾 比我老母逼左我去行舞龍舞獅果d呢- -
行到好撚攰- -我真係陪行到大球場 之後就返屋企
返到屋企之後訓一陣教 之後4點要去補習- -真慘--
由於琴日係紅色假期 所以我問多次呀sir 今日返幾點- -
佢答我 今日4點or5點= =跟住我又問崇德條女返幾點 佢話4點- -
我就答番呀sir 咁我都4點囉- -
時間好快就過- -好快就到4點- -
我去到補習社發現崇德條女未返- -我真係想屌呀sir問佢係唔係fake鳩我- -
之後等到最後既時間- -好彩都係度- - 今次補習大包眼福了- -
再一次提提崇德條女先- -
崇德條女 名字唔知- - e+中2
有一把好長既頭髮  帶眼鏡 好可愛 唔可以話靚 但都算ok可愛 聲音甜愛
所以我都ok鐘意佢- -
由於平時佢係補開星期一 我補開星期二 所以話佢都未必認得我
呀sir話今日星期2 唔得閒 所以提早左星期一   我同e條崇德女既第一次見面就係係補習社
果日佢應該係星期一無返 所以改左做星期二補番堂 咁我係補開星期二架麻 所以咁就撞到了
有時我可能會星期二故意唔去補習 之後等下星期一補番堂 去撞下佢 見下佢一面- -哈
今次見到佢 佢同平時一樣 一樣咁kai 哈 我就係鐘意佢咁kai 哈
唔知點解我既視線成日比佢吸引住- -次次補習都好不自覺咁望住佢
佢有無望過我我就唔知了 哈 因為我坐呀sir格黎- -所以都唔知佢望呀sir定望我 哈
雖然我講到佢好似好好咁 講到自己好似好鐘意佢- -
但唔知點解我對住佢無果種感覺
我對住佢只能覺得佢好可愛 好掂 但對住佢又無感覺
都唔知點講好 好古怪
之後補完習好滿足  繼續去打機- -
之後同梁子軒兩條友去食飯- - 去到間餐廳到食  嗌左兩個信- - 一個係京都豬扒 一個係波羅炒排骨
跟住落單條友好似串鳩我地咁話 其實兩碟都係酸酸甜甜 只係豬扒同排骨既分別 - -跟住我地話是但啦- -
落單果個係女黎- -都廢是屌人啦- -心諗 落乜春關你鬼事咩- -真係想屌佢- -
因為間餐廳未去過- -咁就是但嗌兩舊肉算- -廢是捉蟲啦- -
食完之後去左梁子軒屋企打機 打到1點幾走佬- -返到屋企 好攰但又失眠訓唔到- -唉

ON9呀叉- -叫我去梁子軒屋企打機- -
佢明知贏我都仲叫我去比佢屠= =好狗 - -
佢贏左我2場之後未贏過= =哈
第3場- -佢一開波輸2比0 = =之後話如果再失多粒就屌鳩呀鋒哥- -
之後唔夠一陣佢追番一球= =2比1= =到了89分鐘- - 由於我想睇呀叉屌鳩呀鋒哥- -
所以故意入自己球 2比2 諗住打加時- - 點知到左90分鐘補時= =我有角球= = 一下頂入左呀叉龍門- -
佢輸3比2 佢要屌鳩呀鋒哥了= = 爽死 梁子軒話 你唔屌鳩呀鋒哥- -就屌鳩你屎眼- -拎左一大舊木出黎話 你唔屌鳩鋒哥 我就用你e支野屌鳩你屎眼- -
之後呀叉淆= = 打比鋒哥- -點知鋒哥唔撚聽佢電話 笑撚死- -佢打左1,2個鐘都搵唔到鋒哥- -
之後打到6點 -- 呀叉場場輸- -  到左最後果場- -呀叉話再賭過- - 話要贏番返黎- - 1球過- -
到左最後90分鐘- - 比我射入左佢龍- -佢輸左了- -
何必呢呀叉- - 聽日有戲睇- -!!佢同我走果時仲打比鋒哥- -屌 仲係唔聽佢電話- -
笑撚死- -呀叉話聽日先算 真係笑死!



2011 年 4 月 23 日  星期六   晴天


== 分類: 未分類

琴日 又去陣地打8個鐘- -
今次有 我 肥肥 君 撚爺 麥家昌
wow 昌昌都黎 好少可 哈
一開波玩信長- -昌昌v中隱英 上泉- -
我地就走場 - -笑撚死 昌昌爆粗話我地- -
之後玩多一場 就轉玩守城- -
玩海賊王守城-0- 之後打到最後果時
我同君殺死左 本來任務叫你守護佢既npc- -搞到輸左- -哈
跟住同麥家昌講 完左我地贏左--明明輸左- -呃鳩昌昌話贏左- -真係笑左
之後又玩信長守城- -屌 4條友玩 又發現好多bug- -搞到玩玩下又唔想玩- -
之後又玩cs- -比撚爺屈機- -
撚爺又學鎗王果句對白- - 我先係冠軍- -屌 我又笑左
之後最後一個鐘 開始悶悶地==每人玩自己野- -
我搵左鄭展峰打lf2(全場最強的人)
鄭展峰話係都要同我黎場最終決戰- -何必呢- -
打唔係問題 都唔洗係fb到打出黎架- -好撚柒架- -
大家各有輸贏- - 但最後將勝負分成十份- -我拎左6份 佢拎左4份- -姐係話e場鄭展峰輸了 哈
之後就夠鐘- - 之後去左食飯 食完就散= = 陣地一日遊就此完畢

唔知點解個心好似好掛住一個人
都唔知ed算唔算鐘意
只係知我個心成日諗住佢
好想再次見到佢
這是鐘意人的感覺嗎?