琴日 又去陣地打8個鐘- -
今次有 我 肥肥 君 撚爺 麥家昌
wow 昌昌都黎 好少可 哈
一開波玩信長- -昌昌v中隱英 上泉- -
我地就走場 - -笑撚死 昌昌爆粗話我地- -
之後玩多一場 就轉玩守城- -
玩海賊王守城-0- 之後打到最後果時
我同君殺死左 本來任務叫你守護佢既npc- -搞到輸左- -哈
跟住同麥家昌講 完左我地贏左--明明輸左- -呃鳩昌昌話贏左- -真係笑左
之後又玩信長守城- -屌 4條友玩 又發現好多bug- -搞到玩玩下又唔想玩- -
之後又玩cs- -比撚爺屈機- -
撚爺又學鎗王果句對白- - 我先係冠軍- -屌 我又笑左
之後最後一個鐘 開始悶悶地==每人玩自己野- -
我搵左鄭展峰打lf2(全場最強的人)
鄭展峰話係都要同我黎場最終決戰- -何必呢- -
打唔係問題 都唔洗係fb到打出黎架- -好撚柒架- -
大家各有輸贏- - 但最後將勝負分成十份- -我拎左6份 佢拎左4份- -姐係話e場鄭展峰輸了 哈
之後就夠鐘- - 之後去左食飯 食完就散= = 陣地一日遊就此完畢
唔知點解個心好似好掛住一個人
都唔知ed算唔算鐘意
只係知我個心成日諗住佢
好想再次見到佢
這是鐘意人的感覺嗎? |