恨一個人先叫做罪過 愛一個人又點叫做錯
KCW1314520
暱稱: 爛GAG偉
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
某人生日快樂!
好耐都冇打了
太耐無打了 ==突然想打...
= =
= =
文章分類
全部 (202)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 202
留言總數: 607
今日人氣: 1
累積人氣: 29944
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 1 月 23 日  星期日   晴天


心中不停想著你 好想說聲我愛你 分類: 未分類

你知道嗎 我真係好鐘意你
好可惜....... 唉
直到前幾日見番你
覺得你好靚 像天使一樣
心中不停地想你 天天掛念你
每日同fd 都提起你
可惜.......... 唉..........
好灰了 已沒心事打落去了!!



2011 年 1 月 8 日  星期六   晴天


打番之前d野先- - 分類: 未分類

1月3號 好似係第一日返學= =唉
勁無癮- - 全部功課都未做- -唉
書又未溫 唉- -
又失眠 唉
一返到學校= =張子宜又吹水
佢話旅遊功課都未做 問我地做左未- -
之後佢話 旅遊咁多功課= =不如指住黃少珍(教旅遊科+班主任) 數 123 一齊講 你ON9架--
之後- -我地刻即指住張子宜講 123 你ON9架- -哈 笑左
之後E+5C班讀旅遊科既男仔- -全部都中晒毒- - 一數123= =就好自動講 你ON9架 哈
之後時間過得好快- -
一轉眼考完試 就去網吧打機- -
鄭展峰- -都會打信長- -O左- -
仲要打到咁勁- -真係無野好講囉- -
鄭展峰- -打機果時- -真係會變左另一個人- -
佢話 仆街 B啦 屌你  殺鳩佢啦 屌你 句句粗口- -唉 估唔到佢係咁既人黎- -
之後打完之後返屋企 睇閃電十一人 - -
葉問單野都廢是講比你屌死- -



2010 年 12 月 28 日  星期二   晴天


生日 分類: 未分類

12月27號我自己生日 哈
16歲既生日呀@@
到左16歲啦@@ 可以........................................ 去機鋪打機啦 哈(唔好諗歪野呀)
今日約左班fd去唱k 哈 爽 雖然我無唱歌- - 但聽佢地唱仲好= =因為我唱得勁難聽- -
成員有 我 黃德君 麥家昌 黃卓樺 莫錦文 關穎瞳 陳家禧 可樂同佢條女 的盧同佢條女  好似係得咁多- -
5點半開波- -唱k- - 佢地係咁唱 我係咁聽- -唱唱下-  -
吹吹下水時間都係好快過= =
跟住可樂- -條kai子- -玩野- -整首生日歌落去- -
點知一抽中左- -班友話= =e個應該係佢地格硬整落去- - 我笑左一下就話- -屌 -- e首歌係可樂條kai子玩野- -自己加落去- -唔係有蛋糕送黎- -哈 跟住可樂比人屌 哈
之後唱唱下歌- -佢地話食蛋糕 就叫出面d人去準備- -跟住一到麥加昌最鐘意果首歌- -唱左一陣- -突然插左首歌入黎- -生日歌- -哈
麥加昌爆粗- -頂- -唱唱下突然間整首生日歌 哈
跟住班友- -唱生日歌- -都要黎玩我- -哈
班友唱恭祝你福壽x穿個頭- -慶賀你死埋老豆- -年年都有今日- -歲歲都要渣兜= =恭喜你 恭喜你
吹完之後- -許願喎 我許左個願- -就係- -麥加昌 一定要早死過我 哈 死人麥加昌- -帶頭唱衰我- -
跟住再許過= = 哈 廢是玩野啦- -
e個許願我諗左好耐 亦都算係我想左好耐既許願
就係早日溝到女 哈 因為小弟未拍過拖 哈
跟住的盧話- -祝我溝到個有波有囉既女朋友 哈 真老友 哈
唱左一陣生日歌- -
突然飛左- -之後有人話- -終於唱完啦= =哈 好似好辛苦咁- -之後原來又係on9可樂- -同我飛左 哈= =
佢話原來生日歌都飛得架喎- - 哈 真係頂佢唔順--之前- -佢玩野幫我整首生日歌落去- - 跟住又係佢自己飛左- -e+真係有- -又同我飛左- -
比佢玩死- -
係食蛋糕之前同某人腥sms 都可算係最開心既時候 哈
都好似腥左有一段時間
腥完之後- -估唔到會比人咁樣玩一鑊- -哈
最後- -我揀左首6a班音樂日既歌- -但好可惜 聽唔到 我就要走- -
唔係夠鐘既問題= =係我要陪黃德君走- -真係好可惜- -無得聽6a班果首歌- -
之後走果時- -我聽到首歌- - 哈 e首歌真係咁岩- -就係6a班音樂日唱果首歌- -真係好岩- -
雖然聽得一兩句 但都好心滿意足= =都已經令我回想起果個人 哈
最後就行返黎- -跟住就打qz= = 
                                                                                                     完



2010 年 12 月 24 日  星期五   晴天


bbq 分類: 未分類

今日同以前b班d人 bbq
成員有 我 劉哲行 陳俊軒 謝俊峰(肥西) 林德朗(飛機) 魚伯 陳嘉敏 張俊樂(架仔) 葉傑年(波仔) 陳佳慧(呀雞) 梁俊傑(呀叉)
有人約左我地6點鐘- -但自己6點半鐘先到- - 唉- - 跟住林德朗班友 去左玩籃球機- -玩玩下- -玩到一個波都冇- -
梁俊傑果班友玩野- -將d波- -射去其他既籃球機- -搞到最後一個波都冇- -哈比e+勁長頭髮 哈 長到呀 真係好耐無見佢lu
玩完籃球機- - 陳嘉敏 終於到- -
開始買野食- - 買完飛的 去大棠 bbq- -
去到- -玩鋤大dee- - 唉 比人炒- -無心情玩- -
之後班友玩德州撲克- -唉 又輸- -未贏過一局- -
之後林德朗話- -唔通少偉好似古天樂咁(撲克王套戲-- 唔明就自己睇吧- -) 林德朗話我網上玩到好神- -
我心諗 都唔係姐- -加上e+少玩- -生疏 廢左好多- - 睇黎又要出山玩過至得- -
之後玩左一陣- -開始bbq-   - 我又照舊- -食左少少野- -又飽- -
招人鋤大dee= =又輸到仆街- -唉 真係勁想死- -唉
最後欠波仔42蚊- -
跟住無錢比- -欠住先- -最後出絕招- -廁所解決- -
波仔約我去廁所搞掂去- -小便姐- -無乜野- -
但小便果時- -波仔勁搞笑- -話同我鬥耐- -賭100蚊- -
我心諗輸硬啦- -照玩- -之後點知贏左波仔- - 波仔倒輸 58蚊- -我去完廁所- -周圍唱- -笑到我- -
估唔到去廁所解決係咁解既- -鬥小便耐- -都比佢諗到- -
之後玩玩下就話玩21點- -魚伯做莊= = 5毫子一局- -輸到魚伯死 哈 但我又輸比魚伯- -唉
玩完之後- -差唔多收皮- -班友將d垃圾拎晒去燒- - 燒到勁大火- -飛機條on9- -真係on9- -佢開罐啤酒倒落去d火- -點知一樣無減過d火- -
班友又話- -將d 綠茶呀果d- -紙碟呀- -全部拎晒去燒 - -勁q大火- -
班友係度影相- - 最後比呀雞一下用自己d水- -整熜d火--
走lu- -行落去小巴站- - 之後坐小巴 一齊送陳嘉敏返屋企- -
送完之後- -班友話食糖水- - 跟住呀雞話唔食- -我就陪呀雞唔食啦- -
之後班友- -個個比個任務我 - - 叫我送呀雞返屋企- -
無計啦- -7條友- -逼我- - 咁姐係一定要做啦- -
算啦- -呀雞同我都係住朗屏- -
最後得番我同呀雞行番屋企 佢地去食糖水
返緊屋企果時 係咁同呀雞吹水- - 有講有笑啦- -哈
最後送到呀雞去到佢屋企樓下- -我親自睇住佢入到去 我就離開
跟住就行番去屋企
                                                                                                              完

點解音樂日唔係6A班拎冠軍 點解呀
6A班咁好 咁掂 點解唔係拎冠軍架
有冇搞錯呀 拎得個季軍 頂佢呀
雖然我唔係6A班 但係都唔撚鋸



2010 年 12 月 12 日  星期日   晴天


盧盧.............. 分類: 未分類

今日朝早約左黃德君打信長- -約左9點鐘- -
我訓訓下無啦啦醒左- -見到個鐘7點- -仲有兩粒鐘先打信長= =再訓- -
訓到8點45分- -我起身- -開電腦= =因為我部機廢- -所以比15分鐘部電腦做熱身應該夠- -
點知一起床- -去廳到= =睇到個鐘- -仆街 9點15分- -心諗邊q個搞過我個鐘黎呀- -
跟住打信長啦= = 屌 比黃德君昆鳩左- -用左招〈 大象戰術〉- -比人殺撚到仆街- -
跟住打到10點20分到- - 開始換衫- -去食壽司= =
約左班友10點45分到朗屏西鐵站- -
我就不嬲早到開- - 我十點半已經去到= = 點知班友- -個個都遲到少少- -
張子宜都算耐架啦- -好似要11點先黎到- -仆街- -的盧仲勁- -我打比佢果時- -佢仲係屋企- -把聲仲好似岩岩訓醒咁- -
等到佢地黎到都遲左到- -
跟住齊晒人- -去食壽司lu- -
照計劃 我地去同另一邊大隊會合- - 今次組隊有8個成員(計埋我 主要目的都係想約的盧食餐飯)
去到食壽司果邊- - 51蚊任食 哈
一去到 第一時間梗係吹水  講下某某人呀 又講下莫錦文條女呀- -講講下- -8條友有5條友都有女朋友- -得3個無- -(我計算在內- -)
麥加昌 今次黎到e度 有好重要既目的- -係e度唔講啦 笑到我 哈
講番今次既成員先- -有 我 的盧 黃德君 呀樺 莫錦文 張子宜 呀天 昌昌
我地食到差唔多飽飽- -麥加昌話要出去行下@@ 我一聽到e句就知有野搞 梗係跟佢出去行啦= =本來得我 昌 盧 3個人行- -
之後無啦啦又 呀樺 同 文 都出左黎- -
之後去左冒險樂園到玩- -麥加昌好豪- - 洗左廿蚊 買15個金幣 師傅果然係師傅 果然係大方d 哈
之後佢地用左12個金幣黎打籃球- -我同的盧有d悶- -
睇下有咩玩- -得番3個 哈 之後搵到氣墊球 咁岩 用3個金幣 哈
跟住同的盧大戰- -哈 冒險樂園果然係岩小朋友玩- -的盧一大力- -撞果個波- -我頂住左- -但個波- -彈起左- -唔理照打- -飛左出界= =
幾次都係咁 - - 有時真係太大力- -個波會彈起左- -o左= = 有次仲飛左去格黎部機- -(有兩部)
咁岩格黎有個小妹妹- -無金幣玩- -比佢拎左- -佢一見到個波= =真係差d比佢射入左- -心諗 佢部野無比錢架- -佢射入左就大鑊 - -
無得玩 哈 好彩佢格黎有個大人陪同- -個大人比番個波我地繼續 - - 講堅- -一場波都唔知飛左出界幾多次- -打波姐--都唔洗好似殺人咁架
我同的盧玩到 3比2 我3佢2= =之後呀樺見悶 都玩埋一份 佢代我玩 呀樺守得好 但的盧真係太大力- -頂一頂佢個波- -又飛出界--
最後呀樺由於守得太好= = 4比3= =輸左比的盧 哈 兩球波 都係呀樺自己推入左自己 哈 對住的盧既猛攻- -個波飛左好多次- -
都未試過玩e隻game玩到咁- -打到比出界斬有- -
玩到15個金幣 之後我地去第2度- - 跟住麥加昌- -要做佢應做既野(姐係要做主要目的) 我地係出面等佢做野- -做完就繼續行街
之後行行下- -黃德君call我地返去 = = 之後我地被逼行番去= =行到番去 坐左一陣 埋單- -
之後8個人齊齊行街lu- - 之後行行下- -見到tvb 係度拍野- - 我地7條on9仔話- -頂 都唔知有冇上鏡tim 又見唔到條女(tvb拍緊條女)
果時呀天睇緊野- - 所以得番7條on9仔- - 當我地想追前睇下條女果時- -發現少左一個人- -原來呀天睇緊野呀- -頂 搞到我地等埋佢- -
無去睇女- -之後8條on9仔繼續行- -唔記得左邊條友同我講 tvb呀 跟住我一睇果時- -又走左- -我又睇到個背景
之後呀樺話睇到條女個樣 話唔錯- -唉 真係想睇下- -好狗囉- -班友自己睇完- -跟住先話tvb呀- - 狗到佢- -
之後8條on9仔 扮火車 屌- -on9- - 又唔記得邊條on9話咁樣唔會走失- - 扮火車姐係好似排隊咁 但隻手擺係前面果個人既膊頭到- -
跟住扮扮下- -無扮到 我就話 屌ed咁多人- -等陣比人拍片 擺上高登就仆街啦 講堅- -比人拍片擺上高登真係on9 e句= =
跟住行行下 昌昌有野做- -走左先- - 我行多陣- -我老母打比我呀哥 叫我呀哥摧我返屋企- -屌- -e到我唔熟- -
所以格硬拖左的盧陪我走 之後文文見到我地走 佢都走 姐係3個人走 最後得番佢地4條友繼續行
最後返到屋企門口- - 連屋企都未返到- -又要出街 去我呀嫲到- - 10點先返到屋企- -今日出街出左11個鐘- -好攰呀!!
                                                                                                     完

身在於這個家族
叫我怎能不多疑

心事重重
應找那人傾訴.........