唔知點解搞咩- -
又失眠了 雖然之前不嬲都有失眠- -
有時真係唔知自己係唔係失眠
只係我感覺唔到自己有訓過
有時我睇到個鐘 5點半 之後再睇 就6點 之後再睇6點半 之後7點幾老母就叫我起身(當然有時睇個鐘係2點幾呀3點呀咁樣)
但佢未叫我起身果時我已經醒左
我有冇訓過呢??
e排記憶力真係差左好多
記唔到野 好頭痛
好似今日咁
我已經頭痛到極點............
真係好頭痛 好想嘔 生不如死的感覺
今日放學果時最頭痛既時候 君問我做咩唔講野 我只能說我太攰
返到屋企 全身已無力 隻腳想被吞噬一樣 之後再行去補習
頭仲係好痛
返到補習社 今次e班係同d 中1,2 上堂- -因為我上星期無返 e次係補堂
哈 又可以見到祟德條靚女了 哈
今次一見 唔知點解無左上次種感覺
可能係頭痛的關係? 還是 我已鐘意了第2個?
分不清
返到屋企
見仲未食飯 我去左我老母間房到休息
我全身放鬆
第一次全身放鬆 真係好舒服 好耐已無試過了
全身放鬆 我只是感覺到自己既頭同身有感覺
手呀腳呀已全部無力了 沒有了感覺
之後食飯 食完飯仲係好頭痛
之後沖涼 沖完涼明明諗緊一樣好重要既野
但我想去做果時 又唔記得了 記性真差 唉 搞咩??
講堅 我今日做過乜野黎 我真係有好多都唔記得晒
好似e+打qz咁 我明明好想打一樣野 但又唔記得左- -
好似有另一個我控制我一樣
返學一個我 屋企一個我 網上一個我 好多好多個我 好似人格生裂咁 唉 好頭痛
求求你 唔好再控制我身體
我好似已控制唔到自己身體
究竟e+既我係唔係又係其中一個我?
真正的我 究竟係邊個?
又去左邊呢?
成日話人虛偽 搞到自己都變得好假
好頭痛!!!!!!!
難道我已被虛偽所取替
最後懇求另一個我 唔好再控制我的身體
我真係好攰了 不想再用過多精神去控制自己身體
e+精神真係已經有問題 好頭痛 好頭痛
好矛盾 好矛盾
who am i
|