今日返學呀...真係有d緊張..不過我今日遲左幾分鐘!!...仲識左個fd.,.都幾似李龍兒...嘩..我既偶像..,.呀..哈哈..今日好早就放左..雖然今日see唔到幾多人... 之後我地就行街搭車出去市中心../....個度好多野行.,,之後我地一去到就睇電話..,,,之後唔係咁岩,,就去左,,睇3.,.,之後都係行街.,.,一路行一路大聲笑 ..我地又玩d街機.(世界杯).本來諗住入機鋪玩..但係,,,今日有人捉..要俾身份證,,.之後我地就走啦.......跟住行左好耐..搵到部幾鐘意既電話..卡卡..*之後就決定買左佢啦....嘩..今日係咁食野..唉..仲諗住減肥..,,添...儀家ive d返學時間好唔同....聽日就返11:30............................呢排已經算係秋天...好無monn
 |