| «‹ July 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2006 年 8 月 9 日 星期三  |
激死我喇..,.,  |
分類: 未分類 |
今日,,都係無遲到..仲早左一個字出門口..早左一個字返到去,,,幾開心...今日克文無返,,本來尋日d呀嬸叫我今日頂佢個位,..不過今日就到左本文返左來..水吧有三文..一我,,.2係何克文.3係張本文..成日d人叫文文..都唔知叫邊個..=.=''俾佢吹漲 ...卡*..,不過今日個個本文咩都幫我做埋,,幾q開心.哈哈..不使咩做..不過只限開頭..一有生意..做到死..幾開心..今日無咩俾人罵...但係..有個呀嬸激到我就來爆血管...我頭個幾日返工換3..先記得無拎3入去..咁咪出去囉..之後佢係出面到等..又話趕時間..咁我咪俾佢換囉..之後佢一出來..將度門拉後..我就聽到''拍...卡...卜''咁既聲..我就望下個更衣室地下..見到佢好恨咁踩我放左係地下個袋..,妖..新袋來嫁...俾佢踩過仲有好野既?/.個時我雖然好衝動..但係理智叫我冷靜d...我就好平靜咁話..''你踩到我個袋呀!''佢條仆街,..仲好似好唔好意思咁話..''下..哎呀,,.唔好意思呀,,sor ly呀,.,我以為係唔知邊個放左係度..sorry 下.''嘩人地個袋就可以踩嫁啦?..我第一日入去做..佢就已經啤左我一眼,.,,無撚野牙?/仆佢個死臭街..之後過左一日之後我識左個度d女..我就超大聲咁串返佢,,佢都無咩好講.....,呢淡氣我都算係消左嫁啦..點知今日傳d野食出來個陣,,人地話''走像''但係我都+左..咁個個女人[另一個..佢把聲小烏聲,.,.好得意]..好鐘意.細細聲話d新人個個唔得呢個唔掂,,仲要係d經理面前講..頂,..咁我咪話''整左先來講..........''佢就話''唉呀..,.我頭先講左喇..''咁我都無乜野啦..點知個條踩我袋個pk仲+多句話,.,.''係囉..你唔岩呀我都聽到啦,.,.''咁我咪話''係咩''我個時..都唔知做咩好自然咁串左佢..''個副經理咪話下我囉..仲話我博嘴.......啍..但係呢個經理都無乜野既..佢有時都幾好人..只係一做錯野先罵人...仲有個副經理,..係咪都罵一餐,.,.佢把聲又難聽..成日係度扮溫柔..真係好想嘔..[真心話]..唉..總之就係激死我啦..,......爆血管=.=''....
今日個個.,[長腳靚仔]返來..佢超搞笑...係度趙香口膠..d動作笑到我爆...仲一路左右另咁..望過來.,笑爆我肚,..哈哈...
今日超爆悶..無人來接我..個個都唔得閒,,一齊做個d後生女..今日放榜..好多都無返,,.,,唉..超爆悶..........................................不過聽日[yo爆}來接我呀,.,開心[死..嘰嘰
|
2006 年 8 月 8 日 星期二  |
| 我心痛..但你知道到嗎?/ |
分類: 未分類 |
今日好彩無遲到,..,.唉..死得..呢排,,成日失憶呀.!!尋晚我同呀媽落去燒個d街衣,,竟然見到佢..同佢d fd係樓下坐..仲見到我''細佬''d fd 係度唱歌,.,.勁on 9煩撚到死?真係想衝過去打柒佢地... 不過一陣之後都走左ru..唉..始終都係無咩機會見到佢.,...算啦,,.暗戀親人都無好結果既..,,, ...唔講d唔開心野啦.,.,
今日個個靚仔又返左.,.[呀巫]你咪話我成日c仔啦...得閒無聊留意下姐,,嘰嘰....今日,,超慘呀...我今日要整沙津/..呀儀入左來幫手,.,唔洗我企後面,.,.嘩..頂,,,都唔知做咩,,係咁介損d手指,,超痛呀....有幾達,,都損..左..不過我都費事去拎膠布.,.限我時間整既,.,狀,,之後砌完..就諗住入去.,.拎膠布..一入去廚房,,就見到,叫''靚呻''既靚仔,.,佢真係好靚仔呀.,.,佢係度煲煙..d post幾型,...跟住我就問d文員俾膠布我..點知佢叫我問經理..唉.費事啦..一陣俾佢知道我砌親隻手,,就唔好啦,.,...佢成日都覺得我好唔小心.../.一陣又係度話我..之後就走啦,,''靚呻''竟然問我..係咪流好多血呀,.,跟住我就話..''嘩..超痛呀..爆[ 灑江呀.''跟住佢就望住我d手指,,之後我就轉身,,走左,,跟住就走左...之後佢..好似有講野..我都無理到,.走左ru..*個個''電話仔''遲d就要對住佢做野..,唉..你話,.,.係咪死得人多先?..個度有一個總經理同,,兩個副經理,,兩個總經理..好撚曾佢地,,,超粗魯...成個男人婆咁,,,對多佢兩秒我真係嘔得出,,又撚柒,酉..又要懶型...,, ...呢個禮拜無假放呀.,,鳴,,我要出去買鞋..無鞋著喇,,,,算啦,,盡量同經理講,,....或者去行夜街
今日超開心呀,,小珊來左接我呀,,開心死我喇,.,成個禮拜無見,,..仲陪我食飯..食完之後,,入去換3...屌..成班仔係度食飯..次次..都係我換3見到佢地,,唉,.,個幾個人都係度,,fuckkkk超.''....驚得制唯叫小珊陪我換啦,..好彩姐,,..我地係入面到傾計,,超大聲..卡卡...出面d仔.,,唔知傾咩,爆灑粗咁////..之後個''電話仔'',.,.係個玻璃窗度有個小孔偷望入來..都好似唔止第一次..我覺得,,..好彩我著灑3姐..不過都無咩俾佢睇嫁啦...哈哈........................之後放工//行街街..買33..之後小珊要返工,,要早d返去..咁我都返屋企ru., |
2006 年 8 月 7 日 星期一  |
平生不做虧生事,.,.半夜烤門也不驚  |
分類: 未分類 |
今日..係鬼節...本身都無乜野嫁...但係牙哥無啦啦同我講話..如果我聽 日收野..咁就死..,..唉...就係咁...驚左成晚....fuck超....不過好彩今日無咩..遲到姐..之前遲左成個鐘..唉.....好q開心...呢排..無乜灑到..白左小小呀..今日..竟然有人話我烘d包無顏色./..話好似我d皮膚咁白雪雪喎.,.,哈哈估唔到...不過咁又係..呢排無咩灑..之前返學日日都灑..搞到黑灑...頂=.='''超,.煩..係廚房有個''後生仔''日日都搵d時間同我講野..又狂問我拎電話..=.=''''唉....有人溝..係女仔都好心啦..但係佢..超煩..//.......我到前個幾日先知..有條仔成日都討論我...有人話佢鐘意我....下...無野牙??咁又係..成個大家樂d女..都係d好普通既女仔,.........仲以為今日係出涼,,.點知..人地話5號已經出左...唉..勁開心呀..但係我又唔記得左個密碼..,本來有封信嫁,.,但係我媽媽話轉密碼話唔好記...來手佢就c左封信..不過好彩我之前抄低左..但係尋晚搵唔到..諗左幾次,,有幾個密碼好似係,.,.,但又唔知係咪,,咪試下撞下囉,,點知,,問個經理佢話撞到3次會食卡..叫我,入去..排對...對好d資料...個人同我講話..一個禮拜先寄返封信俾我...唉.. ..,一個禮拜點頂呀..大佬??無3著喇,呀媽又話我都有錢...叫我試下..獨立...唔好成個大細佬咁,,唉..之前幾慘在..一件工人裙著左3日...唉..,不過好好彩..返到屋企我終於搵到喇..哈哈,,開心屎*
今日呀巫來左接我呀.,.,佢仲同佢個fd..,.開心死我喇,.,.呢排都係同牙''閒''一齊放..之前差唔多日日都有人接我放,.,this is My best Friend 樹珊..{哈哈]睇唔到唔好話我呀.., 但係佢儀家又要返工..不過都好..都有時間陪我..嘰嘰 |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | »
|