| «‹ May 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2006 年 9 月 3 日 星期日  |
| 為什麼總是不把握機會 |
分類: 未分類 |
今日又好像平日咁返工..不過尋日,,真係好鬼嬲,.,,雖然係有d好,,,事關我係大家槳到..個個fd..個靚仔同曲hair約佢去唱k..我都係聽人講...我仲要俾人話..''下./.佢約佢..都唔約你??''個時真係有d hurt.............唉..不過到左接近下午.個靚仔竟然問我去唔去唱k喎...哈哈..總共有3個人呀.....多過佢..呢.. 不過我都唔知去唔去好,.,.正係去夜晚......仲有個條仆街..電話仔..好撚酉煩..又唔撚係同你講野..搭傘..仆街...成日係度望望望.............唉..真係好想打7你..好心啦..有鏡照下自己個樣先啦.. 唉....時間真係過得好快,.,.9月1日.已經到左....而我..就係要10幾號先開始讀書...6號就係迎新日喇..好緊張呀..,,,,,,,,學生相仲未影啵..哈哈....今日.....放早...係樓下附近見到..一個女仔類似漫畫d女仔咁著...咩住一個有漫畫既袋..睇唔到佢前面著咩3,,正係見到..佢後面..係著一件好長既長袍..一對好似d賓妹著個d好厚底既,,鞋..成身都係黑色..之後留個平頭,..都ok公仔下....................之後返屋企..傾電話.,.siu 珊..{估唔到..我地係..係一個平水相逄下認識...都可以真係成為真正既朋友>.儀家,你係我朋友榜到..暫時係第一位....哈哈..勁唔勁呢?}
唉./.今日..本來{張張}同浩b,.,仲有ling話 來接我放工...點知打俾佢..男同事方面....因有要事在身..未能相見...而女方面...就不嬲都係得把口..成日應成人地出去..跟住又放你風箏,,,,...幾鬼型..
|
2006 年 8 月 28 日 星期一  |
| 呆./.../ |
分類: 未分類 |
呢排好耐無打日記喇...唔知做咩,.,.唔係好想打..呢排,.,.我見到佢,.,.但係都係夜晚先見到.,.呢排..真係發生左好多事..多到,..都唔想去記..原來廚房電話仔..好有錢..半年換左5部電話..1部.又幾千幾千咁換....嘩..估唔到佢咁有米..... . 廚房個個靚仔..原來佢有好多靚女溝佢.......................O....真係估唔到...仲係條條都係靚女/////.. 不過..佢又唔係個D好扮野既人/./.都幾好人下......至於個個...曲HAIR./佢個樣都幾似D日本女仔.咁..但唔係靚個D啵..卡卡...睇到唔好話我呀.!!....呢排成日OT .T死人..喇,.,.話咁快..都9月喇.,..唔知點解..好似覺得時間過得好快....好快好想.搵返大話精個D FD...上次係上水見到你..地..真係有D掛住你地.[大駒..細駒.鴨多.貓仔.大話精.浩B..仲有都唔幾得.你地個名RU...唉...8月15.{中秋節]想搵返佢地出來..食月餅.,.,,哈哈..團圓MA..上次係上水廣場見到沈家欣同周家敏........嘩,,去左銅鑼灣讀書...儀家個個既路都唔同左,.,.,唔知大個左大家會點呢??? |
2006 年 8 月 11 日 星期五  |
好痛呀..救命呀..  |
分類: 未分類 |
今日..好似平時咁返工..,,,尋日..唔得閒打日記...尋日個廚房大佬..傳野出來個時..成碟野食整趺左落地下到..d人望住灑..佢第一時間賴係我d新人到.,.賤哩..仲要話係我自己整趺..幾仆街.,.仲話睇住我整..啍..好彩有人出聲話..見到我無掂過..真係爆9哩.,佢平時又賴係高逗咁..人地同佢打招呼..佢就扮灑有面咁..乜撚野呀.,,大家樂廚房大佬牙..食屎啦.,.,嘩..原來出來做野..係咁嫁..真係賤....不過呢d都可能係小事,,,有d仲賤..不過好彩我無係個度做姐...今日死人何克文講左d我最唔想聽既野.,,我就嬲左佢好耐,.,,跟住叫我..砌蘋果..我本來無乜野咁..係度做自己d野..但係我諗住將d蘋果係佢..一大力砌..我大住手套..手套入面d手指..即刻流灑血..係咁標...唔停,.,...跟住d人就拎紙巾俾我..又拎膠布俾我.....但係d血好似開水噢喉咁係咁出.....跟住有個女仔就叫我入經理室,,之後又幫我黏膠布......但係.,.都係咁流..之後個死人何克文.,,就入來講埋d sorry既廢話....哈哈.之後個肥婆經理..原來幾好人下..係我誤會左佢..[SORRY]佢就係咁罵佢..做咩無啦啦..要我..砌D野....哈哈..做灑千古罪人咁..佢又係度話,,叫我今日俾我..走人..佢頂我個位....個肥婆經斑姐刻話佢幾好死..我就廢事同佢講野..超曾佢..之後一D人出左去...................................我就自己係度坐..順便休息下...但係我一見到..自己D手指..咁嘔心..傷口又深..唔知幾時先好返.....喊喊喊.........不過無人睇到...過左陣又諗埋D無聊野...唉..超唔開心.. |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | »
|