| «‹ July 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2006 年 9 月 8 日 星期五  |
| 2006-09-08 |
分類: 未分類 |
今日..請假..陪我的媽媽去灣仔..今日落雨呀...係咁轉 車..哈哈..差d行錯路..搭錯車,,不過個到好多人返工個d..我地去到一間''走店''個到有人係度彈d純音樂..好正..幾好聽..仲有好大陣+啡味..好香...牙..去到個到真係好有皇冠feel.........之後我地就去整野啦.,.跟住....去左大家樂食飯....之後行街..好多人呀..big死..之後過左幾個鐘..去左m記食野..d新地勁小..半杯多d..d芒果又多到咩咁....都痴線白痴既......之後我地走圍行,,之後就返屋企ru..,.唉..我想買個隻電話..買灑ru...不過都仲有幾間..但係..媽媽話.隻色唔好睇...唉..真係唔知d大人咩事,,儀家係我用.,.又唔係佢用,,................fuck..
跟住就搭火車返屋企啦.,無啦啦..有兩條仔望住我.問我咩學校..??下..無野牙?我又唔係著校服咁有與趣做咩姐?.痴撚線,,之後無理佢啦.,.跟住就搵個位..坐...頂係咁望望望,.......之後,,佢地係沙田落車,,有條仔仲係度望住我同我笑..,,,嘔....有一次係9月開頭來ge..個幾日..好忙,,好多學生來食早餐個d,,個時我都係食更早餐..無啦啦..有幾個明愛既男仔..係度望住我..咁我無乜野啦,,背住佢地坐.跟住好似聽到佢地係度話叫我住過去,,,on9..跟住佢地返學啦..3個一路行..一路望過來..仲好型咁同我講拜拜..,,,=.='''之後尋日.佢地其中一個男仔,.,來左同佢呀媽食早餐..係咁望過來..//又係咁係水吧前面走來走去,,,唉,,,,煩* 尋日放工..打俾ling同meipo..出來食野,.,,跟住我地就係度傾計,,\跟住行街..我同佢地講..,有人同我講拜拜.,.佢地係咁係度扮佢地,,頂你..咪撚笑啦..哈哈........唔好俾我知..有人話 你得意呀,,我會笑到你仆街.,嫁,.,,哈哈
若果記憶可以洗去一切..是否一切也有轉變?
|
2006 年 9 月 5 日 星期二  |
| 2006-09-05 |
分類: 未分類 |
今日..克文,問我放工得唔得閒,,咁我都無咩野做.,.,佢話去大埔搵個fd,,咁我又得閒,咪是但囉.//////呢排d早餐時間真係好鬼忙..不過一到左..lunch.,.就無咩好做..啵..吾..一放工佢就好快咁換3...好趕咩?=.='''之後就要後面出...唉,.,.頂佢..佢話驚d飛閒喎//咁又係//大家樂d人真係講咩都好公開....之後去大埔..又唔使我俾錢.....用個達野張八達通..哈哈..之後我地就搭火車..之後轉巴士..到左..竟然見到曾鳳玲..佢著住校服同佢d fd..係麥當當到..食野..而我地就之後見唔到佢個fd..之後我地就買野食,..佢俾左$100我,,話我買咩都得....之後就+埋佢個d買左$60幾紋//.之後我地係到等,.,佢個fd,,佢話佢個fd係個度做//之後h7杜就食m記...之後食左成個鐘..終於見到佢個fd...之後過左陣,,我地都走左啦,,之後係度行街..,,,我地又打俾個達野,.,,扮話我鐘意佢..哈哈..幾好玩...跟住我見到d夾糖店...之後我就拉佢過去..哈哈..佢就哩埋一二邊到.,.傾計,.,之後夾左$20幾紋///又係佢俾錢..哈哈..之後就係到傾計,,,之後過左幾過鐘.,.,有d累返去大家樂到,,俾返張 爛鬼八達通俾佢....跟住我地一返去..成個大家妹d人..係度笑灑話我地拍拖..痴線的...d女又食我d糖,,,唉,,頂佢地個肺...........真係煩,.,,唔怪得d明星咁避忌呢d野啦..呵呵~聽日盲 係..迎新日/..唉..真係有d緊張,,不過都無咩好驚啦..
 |
2006 年 9 月 4 日 星期一  |
| 2006-09-04 |
分類: 未分類 |
聽遍世上勾引眼淚能迷魂的歌 =========纏綿華麗已經綁架我
[愛能擁抱到下一世{恨}也能摧毀一切 |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | »
|