又遲到 =-=!
hold~!
又再一次在4點醒來,
也再睡不下去。
發覺有d學校真係幾恐怖,有d就幾好笑~!
It is the end of mock exam.(except Eng Oral)
總括來說,我冇乜溫呢個mock exam,全部都係返學既旅途睇本1分鐘。
老師仲叫我帶左其他同學
今日交左IVE form,希望唔需要用到張form啦~!
昨夜差點兒又失眠,好彩宜家比之前懂得控制心情,
就像第1次拎0分是難受的,但每次都拎0分是就會開始控制心情一樣。(忘記嗎?!大家望一望自己中文默書成績就明白)