聽日4a打4d~
有d緊張@@
手心又係肉.....手背又係肉...
幫邊面好呀 ??
聽日唔好有人出古怪丫 !!!!!!
近排識左好多新朋友tim ~
有d................
前幾日爆打波~
冇休息過....
宜家終於有番d活力lu ~
好野 ~有少少成績 ^^呵呵~
今日好正呀
係咁講普通話 xd
匙正規到la ~下次再打la ~886
頂......成鬼日都落雨-.-
操~~~~~~~~
想做下運動都唔得/____\凸
近排食量增加左好多tim
就黎食到我破產la ^^
[逼得寵物太緊]
淪為行過寵物 貓狗了解我的淒慘 失寵後不往後退 妳挑選了誰跟妳一起玩
如我知錯 可否乃念最初 再苦都快樂過 要告別懲罰我 怎可
今日放左學之後打左陣波波^^
之後去左玩牌牌 ~龜輸了100下掌上壓xd
之後我同爆唇同龜龜玩捉衣因~爽
丫龜真係屎.....捉勁耐囉 ~
跑得又慢....又唔識玩camp位
bad>< hehe
之後我同爆唇又fake佢 ^^等佢自己一個落電梯先@@
之後我地停係度xd咁就fake左 xd
跟住到呀龜發表偉大既演講 ~
龜;我係布衣神相~我feel到你地2個有死相..就快死...
我同爆唇;on9!!!!!
龜;我下面好勁....
爆唇;勁細xd
龜;好多女人都好中意屌我^^
(龜其實想講);好多女人都想比我屌 xd
我同爆唇;on9 !!!!!
龜;我係天狼神 !!
我同爆唇心諗;2狼神加天狼星 ?
以上丫龜講野好唔正好唔準好亂
佢應該係......睪丸抽筋了 xd
好野~比miss捉左la終於^^
要剪番個傻仔頭先 @@
今次又整番個平陰先 ^^
我記得我f3剪果陣係為左玩野~
但係宜家呢 ~
呵呵平陰唔錯嗎 ????